Korimuutoksista
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viesti:
Korimuutoksista
Mahtaako olla mahdollista tehdä "tavallisesta" sedanista tai hätspäkistä pick-up ja vielä saa se kilpiin (suomessa)?
Yritin finlexiä selailla mutta enpä onnistunut löytämään hyviä vastauksia, joskus vanhalla foorumilla taisi jotain juttua olla mutta taitavat olla jo bittitaivaassa...
Yritin finlexiä selailla mutta enpä onnistunut löytämään hyviä vastauksia, joskus vanhalla foorumilla taisi jotain juttua olla mutta taitavat olla jo bittitaivaassa...
-
- Viesti:
Re: Korimuutoksista
enpä usko että saa tehdä, mutta tuolta AKE:n puolelta varmaan parhaiten osannevat sanoa.Tharkad kirjoitti:Mahtaako olla mahdollista tehdä "tavallisesta" sedanista tai hätspäkistä pick-up ja vielä saa se kilpiin (suomessa)?
-
Miksi nähdä noin suuri vaiva ja tehdä kun semmonen on jo valmiina(P100)? vai missasinko jonkun pointin...
Ford Sierra Sedan 2.0i
Plymouth Duster -70
Plymouth Duster -70
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Tiedän P100 olemassaolon. Kaikki autot kun ei riesoja ole...GYRUS kirjoitti:Miksi nähdä noin suuri vaiva ja tehdä kun semmonen on jo valmiina(P100)? vai missasinko jonkun pointin...
Eihän siinä mitään järkeä olekkaan --> eli sellanen olis kiva

-
oho jostain luulin lukevani riesasta ja tiedän kaikkee on kiva kokeilla ihan vaan huvikseen kuten itse tuli kokeiltuu benjiä ihan vaan huvin vuoks...
Ford Sierra Sedan 2.0i
Plymouth Duster -70
Plymouth Duster -70