vauhtipyörän hammaskehä

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

vauhtipyörän hammaskehä

Viesti Kirjoittaja dudek » Ti Heinäkuu 20. 12:54:36 2004

Onko kellään käytännön kokemusta miten tuosta cossun vauhtipyörästä saa ton hammaskehän irti. On muuten niin s-tanan lujassa...

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

Maksalaatikko
Viestit: 1335
Liittynyt: Ma Huhtikuu 22. 19:14:42 2002
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Maksalaatikko » Ti Heinäkuu 20. 15:00:45 2004

Kaasupillillä lämmittelet hammaskehää niin kyllä se siitä irtoo ku itsestään. Vai onko se Cossussa jotenkin erillailla kiinni..

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja dudek » Ti Heinäkuu 20. 15:24:36 2004

Niinpä, no pitänee hitsipilli hommata... ilmeisesti tohon ei muuta keinoa ole...

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Heinäkuu 20. 16:26:53 2004

Eipä se muuten lähde jos pitää ehjänä saada irti
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Vastaa Viestiin