Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
bluesky
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja bluesky » La Heinäkuu 24. 8:47:05 2004
Vanha ei riitä muutoksiin mitä on laitettu ja tarvis kipeesti uuden mutta tavallisella duunarilla ei aina löydy n. 400€ ylimääräistä

Ja kun jotkut pystyy ohjelmoimaan lastuja ja hintakin on huimasti alle 100€.. Elikkäs mistä

Auto on "tavallinen" ecceri.
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » La Heinäkuu 24. 12:57:36 2004
Taitaa olla Fordin EEC-IV ruutalla toi ekkeri jos samasta kärrystä on kyse kun sigussas lukee... Heikosti on ohjelmoitavissa tommonen. Kerroppa tarkemmin mitä muutoksia siihen koneeseen on tehty.
Jäsen #606
-
bluesky
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja bluesky » La Heinäkuu 24. 13:11:41 2004
Siin on cvh32:n nokka, xxl koon pakosarja ja putkisto parempi, B paineensäädin, vapaavirtaus suodin ja säädettävä nokkapyörä olis tarkoitus hankkia
-
PasiZ
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PasiZ » La Heinäkuu 24. 20:19:39 2004
bluesky kirjoitti:Siin on cvh32:n nokka, xxl koon pakosarja ja putkisto parempi, B paineensäädin, vapaavirtaus suodin ja säädettävä nokkapyörä olis tarkoitus hankkia
Eikö muka saa b-paineella säätöön

Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
-
bluesky
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja bluesky » Su Heinäkuu 25. 17:01:18 2004
PasiZ kirjoitti:Eikö muka saa b-paineella säätöön

Mitä sä meinaat?
-
Hectori
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hectori » Su Heinäkuu 25. 17:35:39 2004
bluesky kirjoitti:
Mitä sä meinaat?
taitanee tarkoittaa että bensanpaineen säätäminen voisi riittää, eikä tarttis lastua vaihtaa.