Kierroslukumittarin korjaus

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Rule
Ylläpitäjä

Kierroslukumittarin korjaus

Viesti Kirjoittaja Rule » Ke Elokuu 4. 8:41:45 2004

Terve uusi jäsen kysyy nyt taas =).
Elikä mulla on vähän ongelmia mun kiekkarin kanssa... mittari ei tahdo näyttää sitä oikeata lukua kun painaa kaasua. elikä joku anturi tai jotain pelleilee mun kanssa..
ja kun antaa auton käydä tyhjäkäynnillä niin se näyttää vain n. 300 rpm...
Ja kaasua painatessa sen näyttää maksimissaan 3000-3500 rpm vaikka oikea arvo on n. 6000 rpm.
missä voi vika olla?

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » Ke Elokuu 4. 9:05:46 2004

Ja mikäköhän jengakello on kyseessä? Tuskin alkuperäinen, jos kyseessä oleva auto on tuo allekirjoituksessasi mainittu 1.3L eskort.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

Rule
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Rule » Ke Elokuu 4. 9:10:09 2004

ainii sen unohdin sanoa.. auto on alkuperäinen sen minä tiedän Escort 1.3 Laser..
Laser mallistossahan on vakiona kello katossa, kierroslukumitari jne. mikäli oikein muistan

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Viesti Kirjoittaja lalli69 » Ke Elokuu 4. 9:38:21 2004

Vähän ehkä OT mutta miksi allekirjoituksessasi lukee 1,3 L ?
L=Karvalakkimalli
Laser=Paremmin varusteltu
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

Rule
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Rule » Ke Elokuu 4. 10:06:49 2004

lalli69 kirjoitti:Vähän ehkä Kuva mutta miksi allekirjoituksessasi lukee 1,3 L ?
L=Karvalakkimalli
Laser=Paremmin varusteltu
Noh emmä oo oikein jaksanu välittää siitä.... mut nyt siinä lukee Laser... voitko paremmin jo? :)

Vastaa Viestiin