seetien laittoa

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Asentaja
CRSC jäsen 2015
Viestit: 57
Liittynyt: La Elokuu 16. 22:09:42 2003
Paikkakunta: Ylikiiminki

seetien laittoa

Viesti Kirjoittaja Asentaja » To Elokuu 12. 12:07:46 2004

paljoko pitää jättää rymppiä, rautakanteen teräs seeteille

Asentaja
CRSC jäsen 2015
Viestit: 57
Liittynyt: La Elokuu 16. 22:09:42 2003
Paikkakunta: Ylikiiminki

Viesti Kirjoittaja Asentaja » To Elokuu 12. 22:26:45 2004

TÄH ,Eikö kukaan ole laittanu seetejä??? vai Hä

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Re: seetien laittoa

Viesti Kirjoittaja Hectori » To Elokuu 12. 23:51:21 2004

Asentaja kirjoitti:paljoko pitää jättää rymppiä, rautakanteen teräs seeteille
niin paljon että saat sen seetirenkaan vielä paikoilleen. meillä oli monissa laakereiden kooleissa sellanen 5 satkua rymppiä, kun sellaisia vanhassa työpaikassani tein. en tiedä mikä se virallisesti on tuo rympin arvo, mutta tuolla tuntui pysyvän.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Pe Elokuu 13. 7:38:52 2004

ja vain suomen kielen taitoisille tiedoksi rymppi taitaa tarkoittaa miinusta
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Pe Elokuu 13. 8:59:28 2004

Mitä rymppiä ,se on krymppiä :)

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » La Elokuu 14. 17:16:08 2004

sierra friikki kirjoitti:ja vain suomen kielen taitoisille tiedoksi rymppi taitaa tarkoittaa miinusta
ääh... siis puristesovitteen toleranssia.

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » La Elokuu 14. 20:40:03 2004

Asentaja kirjoitti:TÄH ,Eikö kukaan ole laittanu seetejä??? vai Hä
Aika vähän tietoa että ootko hoppaan vai mihkä maamoottoriin niitä laittamassa ja onko kansi vakio vai ei ja paljonko jätetty pitopintaa jne jne mihkä käyttöön mitäää? ei uskalla kovinkaan moni tarkkoja krymppi satkuja antaa, veivaa puhelimesta paikallisen koneistamon/kansi gurun numero ja kysy vaikka sieltä, ovat tod.näk. aika paljo tehny.

Vastaa Viestiin