kytkinjuttuja

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

kytkinjuttuja

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Ti Elokuu 10. 1:01:46 2004

kuinka paljon asetelma saa painua kasaan kun kytkinlevy on vauhtipyörän ja asetelman välissä ja se kiristetään :?:

todennäkösesti kukaan ei ymmärtäny mitä tarkotin mut kuhan saan kuvan ni sit viimeistään
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: kytkinjuttuja

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ti Elokuu 10. 1:14:09 2004

Rahtinalle kirjoitti:kuinka paljon asetelma saa painua kasaan kun kytkinlevy on vauhtipyörän ja asetelman välissä ja se kiristetään :?:

todennäkösesti kukaan ei ymmärtäny mitä tarkotin mut kuhan saan kuvan ni sit viimeistään
Kysyin taannoin samaa kun mielestäni tuon Escon asetelman kynnet menivät kummallisen sisälle kiristettäessä asetelma paikoilleen.

ASETELMA

Tuon verran meni ja hyvin toimii.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Ti Elokuu 10. 1:35:57 2004

HÄHÄÄ arvasin

eli toisenlailla: jos ottaa asetelman käteen ja pistää levyn siihen sillai ku kuuluuki ni kuinka paljon levy saa tulla asetelman kiinnityspinnan ulkopuolelle
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ti Elokuu 10. 8:40:01 2004

Rahtinalle kirjoitti:HÄHÄÄ arvasin

eli toisenlailla: jos ottaa asetelman käteen ja pistää levyn siihen sillai ku kuuluuki ni kuinka paljon levy saa tulla asetelman kiinnityspinnan ulkopuolelle
Kiinni ei saa ottaa, eipä sillä muuta väliä... järki peliin
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

XR5T
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Marraskuu 29. 15:18:38 2002

Viesti Kirjoittaja XR5T » Ke Elokuu 11. 2:02:34 2004

arvio ei mitattu 5-6mm

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Pe Elokuu 13. 23:24:43 2004

oottakaas ku saan kuvan ni ymmärrätte varmasti :wink:
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Su Elokuu 15. 15:21:04 2004

kattokaas ny, eli levy on korkeammalla kun asetelma.
saako asetelma painua kasaan noin paljon kun se kiinnitetään
vauhtipyörään :?:

http://photobucket.com/albums/v311/saka ... ytkin2.jpg
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ma Elokuu 16. 8:22:26 2004

Rahtinalle kirjoitti:kattokaas ny, eli levy on korkeammalla kun asetelma.
saako asetelma painua kasaan noin paljon kun se kiinnitetään
vauhtipyörään :?:

http://photobucket.com/albums/v311/saka ... ytkin2.jpg
Sen pitää painua kasaan, jos ei painuisi, ei tuollainen löysä jousisintteri pitäisi sitäkään vertaa.... eli levyn oltava korkeammalla, eikä tuo ole edes paljon. Toisekseen, ukormi näytti kuvan samasta asiasta, mutta vastasit siihen HÄHÄÄ vaikket edes ymmärtänyt koko kuvaa josta asia olis selvinny...

Sitten vielä sanotaan että täällä vittuillaan vastatessa... kyllä välillä mieli tekis.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Ma Elokuu 16. 20:52:29 2004

anteex ny vaan... :(
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ti Elokuu 17. 10:18:06 2004

Rahtinalle kirjoitti:anteex ny vaan... :(
Ei pidä herneitä ottaa, oli vähän paha päivä tuo eilinen, mutta silti, tuo ukormin kuva olisi selittänyt tämän puristumisen.

Asetelmaa pystyy myös jäykistämään koneistamalla vauhtipyörästä asetelman kiinnityskehältä hieman pois...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » Ti Elokuu 17. 10:50:00 2004

Pasillahan tuntuu olevan noita pahoja päiviä melkein yhtä paljon kuin mulla :wink:
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ti Elokuu 17. 10:57:17 2004

Jallu kirjoitti:Pasillahan tuntuu olevan noita pahoja päiviä melkein yhtä paljon kuin mulla :wink:
Kesäloma loppu on, tässä hermo on piukalla hetken...

Eikä sua yhtään riepois jos joku naurais sun vastaukseen???
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » Ti Elokuu 17. 11:37:06 2004

PasiZ kirjoitti:
Jallu kirjoitti:Pasillahan tuntuu olevan noita pahoja päiviä melkein yhtä paljon kuin mulla :wink:
Kesäloma loppu on, tässä hermo on piukalla hetken...

Eikä sua yhtään riepois jos joku naurais sun vastaukseen???
Jos et oo huomannu, niin mua riepoo yleensä vähän joka asia :oops:
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

Vastaa Viestiin