
Päättötyö....
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
- Paikkakunta: Akaa
Päättötyö....
Eli olen alkanut tekemään päättötyötä ja teen sen turboahtamisesta eli asiatieto sivuja toivoisin ja jos budjettini sallii niin ostan oman turbon ym... hukkaportit ja dumpit.... Eli tarkoitus olisi asentaa turbo JPA CVH koneeseen 1.3... Eli mistä kannattaisi aloittaa ym... Puristusten lasku, mutta mitkä männät ja muut osat.... Turbo olisi joku pieni eli tehoa ei ensi sijaisesti haeta vaan pienempää kulutusta, vääntöä ja ennen kaikkea sitä, että se toimii...eli olisin kiitollinen kaikesta avusta.... 

-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Re: Päättötyö....
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... ight=kirjajohnlee5 kirjoitti:Eli olen alkanut tekemään päättötyötä ja teen sen turboahtamisesta eli asiatieto sivuja toivoisin ja jos budjettini sallii niin ostan oman turbon ym... hukkaportit ja dumpit.... Eli tarkoitus olisi asentaa turbo JPA CVH koneeseen 1.3... Eli mistä kannattaisi aloittaa ym... Puristusten lasku, mutta mitkä männät ja muut osat.... Turbo olisi joku pieni eli tehoa ei ensi sijaisesti haeta vaan pienempää kulutusta, vääntöä ja ennen kaikkea sitä, että se toimii...eli olisin kiitollinen kaikesta avusta....
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
-
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
- Paikkakunta: Akaa
Kiitos
Noista oli apua... Ja siihen kulutus juttuun esim. Volvon kuorma-auto F6 käy korkeilla kierroksilla mikäli ajetaan taloudellisellä alueella, turbo suunnittelu oli vaiheessa ja turbot lähtivät mukaan vasta kun kierroksia oli tarpeeksi...autokoulussa ajoin kyseisellä kuorma-autolla ja siinä turbo rupesi toimimaan kunnolla vasta korkeammilla kierroksilla. 
