Vesiletkuista

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Vesiletkuista

Viesti Kirjoittaja rikke » Pe Elokuu 20. 11:24:12 2004

Onko ollu ongelmia nelikkocossun vesiletkujen keston kanssa. Itellä halkes ylävesiletku 7000:llä kierroksella, ei siinä mitään mut kaveri kerto et sillä oli samoja juttuja. Onko se nelikon pumppu niin paljon tehokas, että kanavat ja termostaatti ahistaa kovilla kierroksilla. Vois siihen pumpun päähän tietty sorvata isomman pyörän, mut ei viittis sitä alkaa muuttamaa. Saa nähä mitä uus letku kestää

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » Pe Elokuu 20. 11:28:02 2004

Mullakin meni tossa pari kuukautta sitten.Varmaan vanhuuttaan pamahtelee.

vellu1
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja vellu1 » Pe Elokuu 20. 13:17:20 2004

Pitää tarkistella letkut. Vettä ainakin katoaa seisoessa (auton siis).

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Pe Elokuu 20. 13:53:57 2004

Joko vanhuuttaan tai sitten liikaa painetta jäähdytyjärjestelmässä. Kyllä ne pitäisi pumppua kestää.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

L@RE
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja L@RE » Pe Elokuu 20. 14:21:52 2004

Mulla räjähti neliveto Cossun turbon paluuvesiletku.
Lerssi oli menny aivan löysäks (siis se auton), epäilen
että on uutena hieman jämäkämpi.

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Pe Elokuu 20. 15:19:28 2004

vuosi sitten kirjoitin tekstin missä sanoin"
vaihtakaa ihmeessä paisuntasäiliön korkki turboissa tarpeeksi usein.
se on osa joka menee jumiin huomaamatta aj rikkoo syylärin/kletkut"
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Viesti Kirjoittaja rikke » Pe Elokuu 20. 16:07:26 2004

Eli varmuuden vuoksi uusi korkki. Hyvä tieto.

Orsts2
Viestit: 463
Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orsts2 » La Elokuu 21. 11:57:35 2004

eilen klo 0:45 porin keskustassa räjähti ylävesiletku, kuskinpuolen tuuletus ritilästä tuli komea suokulähde.

Saatto porukka hiukan ihmetellä, liikennevaloista kiihdytys ja PAM!

.. näitä sattuu
Sierra Cosworth 4X4 -90 liikkuu...
Ford Scorpio 2.0 16v -95 Käyttöpeli

Jäsen #139
iRC: cossu_

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » La Elokuu 21. 12:47:50 2004

L@RE kirjoitti:Mulla räjähti neliveto Cossun turbon paluuvesiletku.
Lerssi oli menny aivan löysäks (siis se auton), epäilen
että on uutena hieman jämäkämpi.
Olisko jossakin välissä päässyt tekemisiin öljyn kanssa?
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

L@RE
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja L@RE » La Elokuu 21. 19:17:35 2004

En tiedä onko ollu öljyssä, tuskin. Letku oli koko matkalta aivan pehmeenä lukuunottamatta niitä kahta paksumpaa pötikkää.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » La Elokuu 21. 19:54:01 2004

Öljy yleensä niitä pehmentää
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Vastaa Viestiin