Isovena ohc- kansi+ vakio nokka

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Isovena ohc- kansi+ vakio nokka

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » Ke Syyskuu 8. 23:14:49 2004

Juu.. Eli mietin tuossa, että kannattaako alkaa laittamaan vakio 205- lohkon päälle isovanttiilikantta vakio nenällä? Kanavat ovat aika suuret, joten miten käynee virtauksille orggis nokka- akselilla? Palotilat kannessa ~38cc, imuvenat tais olla 45,1mm ja pako orggis koolla. Nykyisessä kannessa ohjurit lopussa, joten tarttis tehrä jotain mahdollisimman pian ja tommonen kansi ois tiedossa. Ja is- ruisku syöttää tavaraa..

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja razorass » Ke Syyskuu 8. 23:34:20 2004

Puristussuhde on hiukan kova sille vakionokalle mutta toiminee.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » Ke Syyskuu 8. 23:44:40 2004

razorass kirjoitti:Puristussuhde on hiukan kova sille vakionokalle mutta toiminee.
Tuota minäkin vähä aattelin.. Rajummilla overlapeilla (KC RL 31, ei varmaan toimi tuolla ruiskulla kyseinen nokka?) ainakin pelas hienosti tuo kansi poratun lohkon päällä ja kesti aika hyvin nakuttamatta ennakkoa.. Palotilat on kanssa paranneltu tuohon kanteen. Siksi vaan aloin mielipiteitä kyseleen, ettei turhaan ala sovittamaan sitä nokkaa kanteen (kuiteski hommaa saada nostot kohilleen). :roll:

Vastaa Viestiin