mites käy tolla dohc nelikolla jos laitan sinne alle eri tavalla kuluneita pyöriä? onko kuinka tarkkaa että renkaissa on yhtäpaljon pintaa?
mites jarrudyno katsastuksessa,pitäis pystyy ajaa jarrut läpi?
näin mua alalla työskentelevä informoi.
nelikko sierran rengastus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viesti:
nelikko sierran rengastus
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa
Pari muutakin autoa
-
Nelivedossa on tärkeää renkaiden yhtäsuuri pyörintänopeus eli jos renkaat kauheasti eritavalla kuluneet tai/ja erimerkkiä tai mallia keskenään niin en suosittele alle laittoa. Rengasmerkkien välillä on koko eroja vaikka nimellinen koko olisi sama koska eri valmistajilla on hieman eri toleranssit käytössä.
Jarrut voi katsastaa siten että yhtä akselia pidetään rullilla maksimissaan 60sek, käytännössähän tuo jarrutesti on paljon lyhyempi aika katsastuksessa akselia kohti joten ei pitäisi olla ongelmia. Mulla viime katsastuksessa ei ajettu rullille lainkaan vaan katsastusmies kokeili jarrut koelenkillä todeten ne kunnossa oleviksi eli asian voi hoitaa niinkin.
Jarrut voi katsastaa siten että yhtä akselia pidetään rullilla maksimissaan 60sek, käytännössähän tuo jarrutesti on paljon lyhyempi aika katsastuksessa akselia kohti joten ei pitäisi olla ongelmia. Mulla viime katsastuksessa ei ajettu rullille lainkaan vaan katsastusmies kokeili jarrut koelenkillä todeten ne kunnossa oleviksi eli asian voi hoitaa niinkin.
Jäsen #468
XR4x4 2.9i -91<--Eläkkeellä
Mondeo -05<----käyttis
XR4x4 2.9i -91<--Eläkkeellä
Mondeo -05<----käyttis
-
-
- Viesti: