Pystyykö viritys lastusta ottamaan kopion?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Pystyykö viritys lastusta ottamaan kopion?
Ohjelmointilaitteella tai jollakin?
Vai onko ne jotenkin salattu?
Vai onko ne jotenkin salattu?
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Re: Pystyykö viritys lastusta ottamaan kopion?
Yleensä pystyy.BulldogPO kirjoitti:Ohjelmointilaitteella tai jollakin?
Vai onko ne jotenkin salattu?
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
nyt taidetaan puhua cossun Magneti Marelli bokseista, vai onko jollakulla oikeasti tietoa miten EEC-IV epromit luetaan? Olis mielenkiintoista tietää voiko epromin korvata FLASH piirillä...
Jonkinmoista jännitteiden sovitusta lienee tarpeen tehdä, mutta jos nyt ensalkuun pinnijärjestys, looginen rakenne ja koko, sekä kirjoitus/luku parametrit löytyis...

Jonkinmoista jännitteiden sovitusta lienee tarpeen tehdä, mutta jos nyt ensalkuun pinnijärjestys, looginen rakenne ja koko, sekä kirjoitus/luku parametrit löytyis...
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Kokeiles vaikka googlettaa epromin tyypillä... Taitais löytyä...jive kirjoitti:nyt taidetaan puhua cossun Magneti Marelli bokseista, vai onko jollakulla oikeasti tietoa miten EEC-IV epromit luetaan? Olis mielenkiintoista tietää voiko epromin korvata FLASH piirillä...![]()
Jonkinmoista jännitteiden sovitusta lienee tarpeen tehdä, mutta jos nyt ensalkuun pinnijärjestys, looginen rakenne ja koko, sekä kirjoitus/luku parametrit löytyis...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 5538
- Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
- Paikkakunta: Keski-Uusimaa
- Viesti:
Ei oo oikeesti tietoo, mutta jos sulla on EEC-IV boxi, niin luen kyllä sen sisällön sulle. Se on sitten binäärimössöä, mutta saa sieltä irti ainakin sytkäkäyrän ja tuurilla myös ruiskutuskäyrän. Niiden lisäksi on pirusti kaikenlaisia käyriä joiden sisällöstä ei hajuakaan.jive kirjoitti:nyt taidetaan puhua cossun Magneti Marelli bokseista, vai onko jollakulla oikeasti tietoa miten EEC-IV epromit luetaan? Olis mielenkiintoista tietää voiko epromin korvata FLASH piirillä...![]()
Jonkinmoista jännitteiden sovitusta lienee tarpeen tehdä, mutta jos nyt ensalkuun pinnijärjestys, looginen rakenne ja koko, sekä kirjoitus/luku parametrit löytyis...
FLASHIllä korvaus ei oo ainakaan ihan kakkupala... tai ehkä toisille on sekin. Pinnijärjestystä, piirejä, tietoja niistä jne en mistään saanu selvitettyä, joten rakensin huoltoporttiin ulkoisen ohjaimen mihin käy normi EPROM. Ei vaan toiminu mun boxin kanssa (epäilen et oli liian vanhaa tekoa) mutta jos haluut kokeilla, niin paa privaa.
Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto...
ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja

Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja

-
- Ylläpitäjä
Ei taida löytyä... kyseessä ei nimittäin ole ihan mikään tavan epromi. Tietty jos sulla sattuu olemaan datalehti, niin kyllä kaffeet tarjoan kopiosta.PasiZ kirjoitti:Kokeiles vaikka googlettaa epromin tyypillä... Taitais löytyä...
Piiriä kyllä saa jopa ostaa maailmalta, mutta datalehtiä tmv, en ole löytänyt.
Edit:
ohops, popi kerkesi vastaamaan. Juu minulla on itseasiassa kolmekin boksia. Ei vaan tuota escort cosworthin lastua viittis tuhota

Noita sähköisiä ominaisuuksia kaipailisi. Logiikka-anysaattorilla saisi jotakin kaivettua, kun osoite/datalinja tulevat prossulta diagnostiikkaliittimeen. Ei vain just nyt ole aikaa väkästää. Nämä ns. chipithän tulevat just tuohon liittimään.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
hmmm olisko tossa ongelmaan ratkaisu.
tässä kun lueskelin juttuja (myös itelläni tulevaisuudessa vastaan tuleva asia)
cossun ruiskun laitto ohc turboon.
siellä tää suuri ongelma tuntuu olevan sytkä tyhjäkäynnillä.
osaako joku luke cossun 2wd karttoja että vois tehdä piirin missä seos ja sytkä olis enemmän ohc tasoa kun ollaan paineettomalla kierrosluku/voima alueellaa.
tässä kun lueskelin juttuja (myös itelläni tulevaisuudessa vastaan tuleva asia)
cossun ruiskun laitto ohc turboon.
siellä tää suuri ongelma tuntuu olevan sytkä tyhjäkäynnillä.
osaako joku luke cossun 2wd karttoja että vois tehdä piirin missä seos ja sytkä olis enemmän ohc tasoa kun ollaan paineettomalla kierrosluku/voima alueellaa.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 1. 20:23:21 2002
- Paikkakunta: Vaasa
mites onko jollain tietoa ihan normi sierran ruiskun huoltoportin nastoista eli mitä mihinkin tulee?
kun alotettiin juuri koulussa projekti jossa on tiedonkeruu ruiskuista joissa ei vielä mitään nyky tiedonkeruu liitäntöjä ja aiotaan siirtää se sitten joko tcp/ip yli tai bluetoothilla kannettavaan jossa tiedot päivittyvät selaimessa ja tieto kerääntyy lisäksi loki fileen..
niin tuli mieleen että oisko tosta huoltoportista apua...
kun alotettiin juuri koulussa projekti jossa on tiedonkeruu ruiskuista joissa ei vielä mitään nyky tiedonkeruu liitäntöjä ja aiotaan siirtää se sitten joko tcp/ip yli tai bluetoothilla kannettavaan jossa tiedot päivittyvät selaimessa ja tieto kerääntyy lisäksi loki fileen..
niin tuli mieleen että oisko tosta huoltoportista apua...
Ford Sierra Sedan 2.0i
Plymouth Duster -70
Plymouth Duster -70
-
- Ylläpitäjä
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
ford eec IV ruiskussa tiedonkeruu portista voit lukea vika koodit ja asettua sytkän säätö tilaan.GYRUS kirjoitti:mites onko jollain tietoa ihan normi sierran ruiskun huoltoportin nastoista eli mitä mihinkin tulee?
kun alotettiin juuri koulussa projekti jossa on tiedonkeruu ruiskuista joissa ei vielä mitään nyky tiedonkeruu liitäntöjä ja aiotaan siirtää se sitten joko tcp/ip yli tai bluetoothilla kannettavaan jossa tiedot päivittyvät selaimessa ja tieto kerääntyy lisäksi loki fileen..
niin tuli mieleen että oisko tosta huoltoportista apua...
online dataa sieltä et voi lukea.
(2.0 is 2.9 efi ...ynm.)
ota yhteyttä hernesaareen ja pyydä koululle matskua noista ruiskuista niin pääsette pitkälle ja kannattaa olla pitkä pinna

Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia