
Autossahan on XR2 jouset joten nuo beisik 1.0-1.3 arvot eivät varmaan päde ihan 100%, mutta jouset tuskin vaikuttavat siihen että renkaat ovat esimerkiksi himpunverran tässä asennossa -> / /
Pähkäilin siinä sitten seuraavaa. Saisikohan tuohon camberiin järjellistä säätövaraa jos viilaisi alapallon tai tukivarren pultinreikiä vähän leveämmäksi? Ja tämä vähän tarkoittaa sitten muutamia millejä, ei niin paljoa että paikat ratkeaa äärimmäisessä ajossa.
Casterin säädöksi suunnittelin sitten pitkittäistukivarren (kuva, osa V) pätkäisyä ja lievää lyhennystä jonka jälkeen siihen kierrettäisi jengat ja tehtäisi holkki jossa olisi myös jengat, ja sitä holkkia kiertelemällä saataisi sitten pitkittäistukivarren pituutta muuteltua -> käsittääkseni caster muuttuisi.
Kuulostaako tää nyt aivan kauhealta?

