Vahvistettu kansi nelarin etuperään
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Vahvistettu kansi nelarin etuperään
Onko kiinnostusta vahvistettuihin nelarin etuperän kansiin? Tarkoitus olisi tehdä yhtenäinen kansi n. 30mm alumiinista, jossa tyhjennystulppa magneetilla. Koska matsku per kansi maksaa jo aika monta kymmentä euroa niin kannen hinta tuskin alle 150€ voi jäädä.
Onko kommentteja ja kiinnostusta?
Samasta matskusta syntyisi tietenkin luukku myös taakse tarvittaessa jos siellä notkuminen on ongelmana?
Pistin tähän osastoon, kun myynti-ilmoja ei voi kommentoida ja ei tämä oikein tekniikka juttujakaan ole, mutta voi tämän tietenkin muuhunkin osastoon siirtää.
Onko kommentteja ja kiinnostusta?
Samasta matskusta syntyisi tietenkin luukku myös taakse tarvittaessa jos siellä notkuminen on ongelmana?
Pistin tähän osastoon, kun myynti-ilmoja ei voi kommentoida ja ei tämä oikein tekniikka juttujakaan ole, mutta voi tämän tietenkin muuhunkin osastoon siirtää.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 273
- Liittynyt: La Joulukuu 8. 15:54:14 2001
- Paikkakunta: Oulu
-
- Viestit: 5538
- Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
- Paikkakunta: Keski-Uusimaa
- Viesti:
Kiinnostaa... tai hetki... eihän mulla oo ees etuperää
Mutta kun tarkemmat tiedot selviää, niin pidä mutkin jakelussa ellet pistä kaikkea tähän perään.

Mutta kun tarkemmat tiedot selviää, niin pidä mutkin jakelussa ellet pistä kaikkea tähän perään.
Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto...
ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja

Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja

-
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
-
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 17. 17:29:34 2002
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Perän kuoret on aika hepposet ja kovassa rääkissä vakio tehoilla tai sitten viritetyssä muuten vaan kuoret halkeaa tai pytty joustaa niin, että välityksen rattaista irtoaa hampaita.Cosander kirjoitti:Valaskaapas tietämätöntä!
Ei ole noita nelikkoja ollut ennenmin paitsi nyt kun tuli cossu esco hommattua.
Eli miksi toi kansi pitäs olla vahvistettu?
Sitten kun kuoret pysyy kasassa niin seuraavaksi taitaa halkeilla pikku rattaat jos tehoa on riittävästi, siihen lääke on sitten taas Quaife ATB.
Pystyykö joku tän kannen jollain CAD-ohjelmalla piirtämään kun saan mitoitettua?
Jos joku 4x4 Cossunsa alla ryömii niin voisi tsekata onko jotain estettä sille, että kansi on koko alaltaan yhtä paksu kuin se korkein nyppylä vakiossa? Cossu palikkani on irrallaan joten niiden kanssa mallailu on hankalahkoa, kun palkkia ei saa oikealle kohdalle.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Vakio kannen ja kuoren väliin mahtuu kuulemma n.5mm paksu teräslevy. Paksumman levyn kanssa ei saa pakettia enää kasaan. Ei pitäis olla mitään estettä sille, että kansi tasapaksu (muistikuva kesältä). Siitä vaan mittailemaan...SLEI kirjoitti: Jos joku 4x4 Cossunsa alla ryömii niin voisi tsekata onko jotain estettä sille, että kansi on koko alaltaan yhtä paksu kuin se korkein nyppylä vakiossa? Cossu palikkani on irrallaan joten niiden kanssa mallailu on hankalahkoa, kun palkkia ei saa oikealle kohdalle.
Saattais kiinnostaa se kansi.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Jos olen oikein ymmärtänyt niin Cossussa on pari rautaa jotka menee perän kiinnityspulttien alta lohkoon ja laatikkoon, muissa nelareissa ei näitä olisi?sierra friikki kirjoitti:mulla on irrallaan v6 etu perä jos tarvitte mitta avuiks sen nin voin lainata sne edelyttäen että on samanlainen
kannattaisko samalla suunnitella pulttien alle tuleva yhdistävä rauta joka jäkistäis oikealta sivulta perä koteloa kans!
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Jeps. Cossusta nuo raudat ainakin löytyy, muista ei tietoa.SLEI kirjoitti: Jos olen oikein ymmärtänyt niin Cossussa on pari rautaa jotka menee perän kiinnityspulttien alta lohkoon ja laatikkoon, muissa nelareissa ei näitä olisi?
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 1001
- Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
- Paikkakunta: Raahe
- Viesti:
Laitappas luonnoksia/piirustusta kun saat valmiiksi
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Tämän projektin päätarkoituksena ei ole tuottaa piirrustuksia kannesta, vaan kansia vähän useammalle heebolle. Minä saan kyllä nyrsittyä muotoon leikatusta levystä kalikan ihan kotonakin, mutta ei koneillani useampaa viitsi tehdä.Tupi kirjoitti:Laitappas luonnoksia/piirustusta kun saat valmiiksi
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Mittailin ja tutkiskelin tossa etuperää ja kansia. Kannessa jossa oli vuosileimoja 84-90 oli neljä pultin reikää suurempaa ja parissa metalliholkki. Holkit oli 4-5mm pitempiä kuin reunan paksuus, olisiko kannen alla ollut vahvikelevy?
Toinen kansi jonka irrotin kokonaisesta perästä oli aivan samoilla koodeilla muuten, mutta siinä oli vain -84 "leima", oliskohan se sitten XR4x4:stä? Tässä kannessa oli kaikki kiinnitysruuvin reiät samanlaisia.
Millainen se Cossun kansi vakiona on, onko jollain irrallaan?
Toinen kansi jonka irrotin kokonaisesta perästä oli aivan samoilla koodeilla muuten, mutta siinä oli vain -84 "leima", oliskohan se sitten XR4x4:stä? Tässä kannessa oli kaikki kiinnitysruuvin reiät samanlaisia.
Millainen se Cossun kansi vakiona on, onko jollain irrallaan?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Kaikki samankokoisia ja pultit M6 8.8 (Sierra Cosw -91)
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Tilaa ei ole liikaa, mutta tarpeeksivellu1 kirjoitti:Kesällä perä oli alhaalla ja silloin ois voinu mittailla ja tuumailla. Liikaa tilaa siellä ei ole kun perä otetaan alas, sen ainakin muistan. (4x4 Cossu siis)

Alapuolella on moottoripalkki suht lähellä, eli jos kannesta tekee liian paksun, ei pakettia saa enää kasaan. Perän sisällä on sokka mikä pitää oikeanpuoleisen vetarin paikallaan => Kantta ei voi kiinnittää perä autosta irrallaan.
OT: Perää irrotettaessa öljypohjan sisällä kulkevan akselin tumpin pois joutuu purkamaan irti.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
[quote="sierra4x4tbo"]
Perän sisällä on sokka mikä pitää oikeanpuoleisen vetarin paikallaan => Kantta ei voi kiinnittää perä autosta irrallaan.
quote]
Mulla on aina laitettu kansi kiinni ennen perän kiinnittämistä. Olen purkanut oikeanpuoleisen vetarin nivelestä tai jos kyseessä on ollut alakerran purku olen ottanut perän ja vetarin samassa paketissa sivulle. Sinne ei tosiaan kovin ihmeellistä kantta mahdu, mutta joku kuitenkin. Öljypohjan irrotus ja kasaus alakautta on hikinen homma perän, palkin ja tilanpuutteen kanssa huhhuh
.
Perän sisällä on sokka mikä pitää oikeanpuoleisen vetarin paikallaan => Kantta ei voi kiinnittää perä autosta irrallaan.
quote]
Mulla on aina laitettu kansi kiinni ennen perän kiinnittämistä. Olen purkanut oikeanpuoleisen vetarin nivelestä tai jos kyseessä on ollut alakerran purku olen ottanut perän ja vetarin samassa paketissa sivulle. Sinne ei tosiaan kovin ihmeellistä kantta mahdu, mutta joku kuitenkin. Öljypohjan irrotus ja kasaus alakautta on hikinen homma perän, palkin ja tilanpuutteen kanssa huhhuh

#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 21:16:32 2002
- Paikkakunta: Villähde/Nastola
Itse teetin kolme vahvike "levyä" automaattikonella omaan cossuun teräksestä. On jotain kovempaa materiaalia ja 12mm paksu, kannataa vaihtaa pultit pinnapulteiksi ja kovempi laatusiksi. yksi kiinni omassa autossa yhden myin kaverille ja kolmas on tallin naulassa "mallina".
FORD ESCORT COSWORTH -93 ,Ford Transit -05
-
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
Jos jollakulla on CAD-kuva tehtynä tai antaa murikka lainaksi ja saisi halukkaiden määrän tietoon niin voisin hankkia tarjouksen hinnasta.
Tapoja valmistukseen on monta kuten materiaali vaihtoehtoja, mutta paljonko se saa maksaa?
Niin, tarkoitus ei ole muiden "apajoille" astua, mutta nyt vaan sattuu olemaan mahdollisuus tehdä noita niin hienona kun vain kansan lompakot kestää
Tapoja valmistukseen on monta kuten materiaali vaihtoehtoja, mutta paljonko se saa maksaa?
Niin, tarkoitus ei ole muiden "apajoille" astua, mutta nyt vaan sattuu olemaan mahdollisuus tehdä noita niin hienona kun vain kansan lompakot kestää

Tässähän se menee...
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Olen venaillut SLEI:ltä mittoja jonkun aikaa, kun piti moiset piirtää... en tiedä minne mitat on hävinneet....Jahman kirjoitti:Jos jollakulla on CAD-kuva tehtynä tai antaa murikka lainaksi ja saisi halukkaiden määrän tietoon niin voisin hankkia tarjouksen hinnasta.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
-
- Viestit: 438
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 1. 20:49:34 2002
Jahman kirjoitti:Nyt on etuperä tallilla, moniko tuonlaisen laipan haluaa?
Teekeekö SLEI vai teenkö minä, turha molempien tehdä!?
Haluaako kansa teräksisen välilevyn (edullinen) vai alumiinisen billet-kannen joka tulee huomattavasti kalliimmaksi?
Molempia en tee!
Mulle kestävyys ratkasee siis teräksestä .
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Jos ei mahdottomia kustanna, niin olisin kanssa kiinnostunut teräksisestä.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Projekti ollut vähän jäissä, kun ei alumiiniputiikissa ollut riittävän paksua plootua, eikä kelitkään ole auton alle ryömimistä suosinut, hallillakin on käytävätkin ummessa ei sinnekkään mahdu mittailemaan.
Tai ei projekti ihan jäissä ole ollut sopivia kiinnityspultteja kävin etsimässä.
Jos vahvikkeen kanssa on kiire niin kannattaa hommata "tiiviste"- mallinen minä en ainkaan sellaista ole tekemässä.
Jos joku etuperäänsä on kokonaisena repimässä irti niin kiinnostaisi saako sen sieltä pois jos kansi on paksu reunoistakin.
Jos on tarvis niin voin lykätä kannen(vakion) skanneriin niin siitä saa "tiivisteelle" aika paljon mittoja.
Tai ei projekti ihan jäissä ole ollut sopivia kiinnityspultteja kävin etsimässä.
Jos vahvikkeen kanssa on kiire niin kannattaa hommata "tiiviste"- mallinen minä en ainkaan sellaista ole tekemässä.
Jos joku etuperäänsä on kokonaisena repimässä irti niin kiinnostaisi saako sen sieltä pois jos kansi on paksu reunoistakin.
Jos on tarvis niin voin lykätä kannen(vakion) skanneriin niin siitä saa "tiivisteelle" aika paljon mittoja.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Kiinnostaa, jos sen levyn saa alta 95£:n.Jahman kirjoitti:Nyt on etuperä tallilla, moniko tuonlaisen laipan haluaa?
Teekeekö SLEI vai teenkö minä, turha molempien tehdä!?
Haluaako kansa teräksisen välilevyn (edullinen) vai alumiinisen billet-kannen joka tulee huomattavasti kalliimmaksi?
Molempia en tee!
-
- Viestit: 179
- Liittynyt: To Heinäkuu 3. 10:51:10 2003
- Paikkakunta: Turku
Alkupään viesteistä päätellen kuoren venyminen on ongelma, eli silloin voisi olla viisainta käyttää terästä => suurempi kimmomoduuli eli pienempi venymä kuin vastaavalla alumiini palalla.
Teräksisen välilevyn tekeminen onistunee helpoiten laserilla tai vesileikkauksella. Jahman jyrsinee kannen teräksestäkin jos joku sellaisen haluaa.
Teräksisen välilevyn tekeminen onistunee helpoiten laserilla tai vesileikkauksella. Jahman jyrsinee kannen teräksestäkin jos joku sellaisen haluaa.
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Vakio kansihan on vain 5mm paksu reunoistaan ja 9mm kiinnitysruuvien kohdalta, jos kansi tehdään 32-35 paksuksi plootuksi niin varmasti jäykkyys vastaa 5-6mm teräslevyä, joka sinne väliin yleensä laitetaan.Tero_s kirjoitti:Alkupään viesteistä päätellen kuoren venyminen on ongelma, eli silloin voisi olla viisainta käyttää terästä => suurempi kimmomoduuli eli pienempi venymä kuin vastaavalla alumiini palalla.
Teräksisen välilevyn tekeminen onistunee helpoiten laserilla tai vesileikkauksella. Jahman jyrsinee kannen teräksestäkin jos joku sellaisen haluaa.
Perän kuoret on ohuimmillaan 4-5mm eli aika hepposta kamaa, mutta eihän niiden ole suunniteltukkaan kestämään kuin 33% 220 hevosvoimasta.
Miten vaikuttaa perän kuumeneminen jos pohja on terästä, joka taitaa laajeta vähemmän kuin alumiini?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 179
- Liittynyt: To Heinäkuu 3. 10:51:10 2003
- Paikkakunta: Turku
Alumiinin lämpölaajenemiskerroin on noin kaksinkertainen teräkseen verrattuna, eli tuon kannen kokoisessa kappaleessa mittamuutos ero teräs/ alumiini on luokkaa 0.15mm sadan asteen lämpötilan muutoksessa. Ja kun kerran kuoren venyminen on ongelma niin osa siitä johtunee kuoren lämpenemisestä, siihen ei alumiini laipan paksuntaminen auta.
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Mä voisin ottaa yhden teräksisen...
Mitä jää maksamaan?
Mitä jää maksamaan?
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
- Viesti: