4x4 sierran etuperän irroitus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: Pe Tammikuu 2. 22:02:14 2004
- Paikkakunta: KOUVOLA
4x4 sierran etuperän irroitus
eli pystyykö 4x4 dohc sierran etuperän irrottamaan ilman koneen irtiottoa?
etummainen ,alin pultti jää palkin taakse? (neljällä kiinni lohkossa?)
(jos joku irroittanut ,vastatkaa ,meinasin viel tänään irroittaa)
etummainen ,alin pultti jää palkin taakse? (neljällä kiinni lohkossa?)
(jos joku irroittanut ,vastatkaa ,meinasin viel tänään irroittaa)
Viimeksi muokannut *TH*, Pe Lokakuu 8. 23:21:41 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
-
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
..
se saattaapi olla helpoin ottaa siten irti että päästää sen etupalkin irti koneesta ja rungosta.. ilman sen irroitusta voipi olla mahdoton homma. en ole varma, mutta itse en ainakaan nelikko cossusta saanut sitä sopimaan pois ennenkuin otin palkin alas.. ja ei sen palkin paljon tartte alemmas tulla kun alkaa sopimaan, eli ei välttämättä tartte ottaa ohj.teh.putkia irti jne..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Re: ..
Kesällä olin irroittelemassa moista, eikä tarvii purkaa muuta kuin alaripustus eli kallistuksenvakaaja irti ja vetarit pois, sen jälkeen perän kimppuun... Piukka se on tuolla konstilla, mutta kyllä palkitsee...Timo kirjoitti:se saattaapi olla helpoin ottaa siten irti että päästää sen etupalkin irti koneesta ja rungosta.. ilman sen irroitusta voipi olla mahdoton homma. en ole varma, mutta itse en ainakaan nelikko cossusta saanut sitä sopimaan pois ennenkuin otin palkin alas.. ja ei sen palkin paljon tartte alemmas tulla kun alkaa sopimaan, eli ei välttämättä tartte ottaa ohj.teh.putkia irti jne..
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
Re: ..
näin se tuolla fordin ohjeissa neuvottiin kanssa. ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, voisi vaikka sanoa että ne on jokseenkin parhaat ja nopeimmat keinot homman suorittamiseen, noi fordin ohjeistukset.PasiZ kirjoitti: Kesällä olin irroittelemassa moista, eikä tarvii purkaa muuta kuin alaripustus eli kallistuksenvakaaja irti ja vetarit pois, sen jälkeen perän kimppuun... Piukka se on tuolla konstilla, mutta kyllä palkitsee...
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
hyvä tietää et sen saa noinkin pois, täytyy nimittäin tunnustaa että auto oli keula pystyssä pitkään ja en saanut sitä sopimaan sieltä pois, ei sitten m illän..liekö voiman puutetta.. ja salille mars..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: Pe Tammikuu 2. 22:02:14 2004
- Paikkakunta: KOUVOLA