Turvatyynyn valo
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Turvatyynyn valo
Valo alkoi äsken vilkuttaa. Miksi? Mitäs se tarkoittaa? Ja mitäs sille pitäis tehdä?
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
Hep, Hep ja SEIS! Ei millään pahalla, mutta ei todellakaan kannata mennä mittaamaan millään yleismittarilla minkään turvalaitteen johtimien toimintaa!
Huollossa onnistuivat räjäyttämään yhdestä hiluxista airbagin, kun etsivät yleismittarilla vinssin ohjaus-boxille jännitelähdettä kojelaudan alta... Ainoa järkevä selitys, jonka tuolle huoltohenkilökunta osasi sanoa, oli yksinkertaisesti "staattinen hankaussähkö...".
Ja tuon vikakoodin voi muuten antaa viallinen ohjainyksikkökin! Nimimerkillä, miksiköhän jokaisella tarkistuskerralla koodi muuttuu
Alkuun luultiin, että se muuttuu johtonippua heilutellessa. Sitten selvisikin pienellä präntätystä "tarkistuta ohjainyksikkö epäselvissä tapauksissa". Kas kummaa, vika selvisikin vaihtamalla tuo boxi...
Huollossa onnistuivat räjäyttämään yhdestä hiluxista airbagin, kun etsivät yleismittarilla vinssin ohjaus-boxille jännitelähdettä kojelaudan alta... Ainoa järkevä selitys, jonka tuolle huoltohenkilökunta osasi sanoa, oli yksinkertaisesti "staattinen hankaussähkö...".
Ja tuon vikakoodin voi muuten antaa viallinen ohjainyksikkökin! Nimimerkillä, miksiköhän jokaisella tarkistuskerralla koodi muuttuu

-
- Viesti:
liitin irti ja sitten mitataan yksi johdin kerrallaan meneekö sinne minne pitääkin, vai onko katkos. johtimien tutkimenen ei taida itsessään laukaista sitä. vaikea kuvitella ainakaan tapausta, jossa se itsessään laukaisisi mitään.PowerUp kirjoitti:Hep, Hep ja SEIS! Ei millään pahalla, mutta ei todellakaan kannata mennä mittaamaan millään yleismittarilla minkään turvalaitteen johtimien toimintaa!
mutta yleismittarillahan ei saa vain sorkkia minne sattuu, eli jos ei tiedä mitä on mittaamassa, niin sitten ei kannata edes yrittää.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Ylläpitäjä
-
- Viesti:
ei ajossa itsekseen,eikä nyt kolarissakkaan kun tuo vilkkuu..kittycat kirjoitti:Taas väärässä paikassa, sori![]()
Mä luulen et täl koulupohjalla mun on parempi olla mittailematta mitään.![]()
Mut eihän se voi silmille yhtäkkiä tulla?

Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Ylläpitäjä
-
- Viesti: