siihen on kaksi tapaa purkaa se loota. yksi on otat sen "pikarin" irti kytkinkopan sisältä, lyöt kuulalaakerin irti, ja vedät sen kytkinakselin pois paikoiltaan. näin mä tein viimeksi, ihan kokeilu mielessä, ja voin sanoa että ei kannata.
toinen ja parempi konsti on tuo SHRrän mainitsema konsti, eli ryhmäpyörä irti, ja lukkorengas irti kytkinakselilta. se on siellä pikarin alla kytkinkotelon sisällä. ja yksi tärkeä muistutus, se lähtee paljon helpommin irti, kun aukaiset sen vaihteensiirrinakselin kytkinkopan puoleisessa päässä olevan kuusiokolo ruuvin, jonka alla on jousi ja tappi, joka lukitsee vaihteensiirtimen akselin oikeille kohdilleen. eli niille kohdille pituus suunnassa, jossa on vaihde tai vapaa. se on joskus joltain jäänyt huomaamatta, kun on yrittänyt purkaa lootaa.
ja toi on hyvä neuvo yleensäkin toi SHRän vinkki, että voiman ja järjen summa on vakio. älä koskaan käytä voimaa, jos et ole varma mihin ja miten sitä pitää kohdistaa.

Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.