Imusarja/painekotelo

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Imusarja/painekotelo

Viesti Kirjoittaja T6 » La Lokakuu 16. 20:34:09 2004

Eli onko kukaan tehnyt/voiko tehdä vakio cossun painekoteloon kahdeksan suutin järjestelmää???
Ja teho tavoite on 400hv niin oisko passelit suuttimet cossu escon vakiot(tuleehan niita kahdeksan)??

Jahman
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
Paikkakunta: Suomen Turku

Viesti Kirjoittaja Jahman » La Lokakuu 16. 21:09:55 2004

Riittänevät kyllä. Taitaa tulla ohjelmoitava ruutta?
Taidat tarkoittaa imusarjaa, etkä painekoteloa? Taitaa olla ahdasta siellä painekotelon takana jos RS500-tyylistä asennusta ajattelet?

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » La Lokakuu 16. 21:20:05 2004

Kyllä 400 heppaan neljä suutintakin riittää
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Jahman
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
Paikkakunta: Suomen Turku

Viesti Kirjoittaja Jahman » La Lokakuu 16. 21:25:28 2004

Kaksikin varmaan riittäis, yhdellä olis jo vaikea toteuttaa :D

T6
Viestit: 198
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 13:32:31 2004

Viesti Kirjoittaja T6 » Su Lokakuu 17. 1:10:17 2004

Joo säädettävä tulee....Niin ajattelin tota rs500 tyyliin..miten se sit olis paras toteuttaa...

Ajattelin että tulee kumminkin samoihin hintoihin tehdä kahdeksalla vakio suuttimella kun ostas uudet harmaat ja nälkähän kasvaa syödessä.Niin ja riippuuhan se siitä onko motecin m400 ohjausta kahdeksalle suuttimelle

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Su Lokakuu 17. 2:19:35 2004

WRC tyyliin paljon helpompi toteuttaa, ei synny tilan ahtautta ja bensa suihkuaa mukavasti kanaviin.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Vastaa Viestiin