Eroavaisuuksista
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Eroavaisuuksista
Eli onko taxicossujen 4wd ja 2wd syyläreillä eroa?
Onko 2wd Taxicossun ja normisierran konepellillä eroa?
Onko cossun ja normisierran takapuskureissa eroa?
Onko 2wd Taxicossun ja normisierran konepellillä eroa?
Onko cossun ja normisierran takapuskureissa eroa?
-
-
Re: Eroavaisuuksista
Pieni korkeus ja välijäähdyttimen kiinnikekorvaero joka johtuu 4wd:n suuremmasta välijäähdyttimestä. Saa sopimaan mutta ei mene kirjaimellisesti bolt on. Putkistoissa myös eroa koska 4wd vesipumppu erilainen mutta soveltamalla sopii.JRZ kirjoitti:Eli onko taxicossujen 4wd ja 2wd syyläreillä eroa?
-
-
Sitten semmonen homma vielä,et tuleeko taxissa toi pesunestesäiliön kaula tollasesta pyöreestä reiästä läpi ja itse säiliö on jotakuinkin sisälokarin ulkopuolella?
Viittiskö joku nähdä sen verran vaivaa et ottais orig. taxin konehuoneesta suoraan ylhäältäpäin kuvan(hyvä jos on kartiofilsu näkyy reiät paremmin),pelkkä hanttarin puoli riittää,mut kuva pitäis saada suht koht suoraan ylhäältäpäin. Ja sit pitäis saada kuva hanttarinpuolen etupalkista ja siihen tulevasta koneen korvasta. Jos ei jollekki tuota suurta tuskaa niin olisin kiitollinen. Ja jos haluaa voi kuvat toimittaa mun mailiin joka on käyttiksessä.
Viittiskö joku nähdä sen verran vaivaa et ottais orig. taxin konehuoneesta suoraan ylhäältäpäin kuvan(hyvä jos on kartiofilsu näkyy reiät paremmin),pelkkä hanttarin puoli riittää,mut kuva pitäis saada suht koht suoraan ylhäältäpäin. Ja sit pitäis saada kuva hanttarinpuolen etupalkista ja siihen tulevasta koneen korvasta. Jos ei jollekki tuota suurta tuskaa niin olisin kiitollinen. Ja jos haluaa voi kuvat toimittaa mun mailiin joka on käyttiksessä.