A4LD????

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

A4LD????

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Su Lokakuu 17. 21:24:38 2004

Pikkasen alkaa tää harrastus ite ketäkin nyppii..... :evil:
Elikkäs tarina alkaa CRSC ratapäiviltä..
Ajettiin cossu scorpilla ilman armon häivääkään 12 kierrosta kun yhtäkkiä persuuksien alta kuuluu mukavan vedon ollessa päällä "tumps" ja veto hävis... Rullailtiin sit varikolle ihmettelee, ei ulospäin näkyvää vikaa joten trailerilla kotiin...

Tänä viikonloppuna lodju irti, päällepäin ei mitään vikaa joten toinen toimiva loota paikalleen...
Eipä löytynykkää R vaihetta vaikka kuin säädettiin, varovainen koeajo ja tuloksena jälleen vedätyksessä "tumps" ja veto hävis taas.. :evil: :?

Asennus suoritettiin huolella ja laitettiin tarpeex öljyy ja käytettiin lämpimäx ja sit vasta koelenkille

Turbiini tuli hölmöyksissään laitettuu entisestä lodjusta......

Elikkäs arvoisa foorumin väki!

Kokemuksia, tietoa tarvitaan mikä noihin lodjuihin iski vai voisko turbiini olla sökö :?:

Ja ei, en edelleenkään aio vaihtaa manuaaliin :)
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Ti Lokakuu 26. 21:38:30 2004

Hiljasta pitelee tällä tekniikan alalla.......
No soitin ja kyselin yhestä a-lodju huollosta mahdollista vikaa..
Ilmeisesti turbiinista korkannu boorit.. täytyy jälleen tiimin kanssa pudottaa voimanvälityslaitteisto irti ja vaihtaa turbiini :?

Mielenkiintoa eloon ja harrastuksex fordit 8)
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

Corleone
Viestit: 528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 1:26:23 2001
Paikkakunta: Lpr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Corleone » Ti Lokakuu 26. 23:42:14 2004

scorpio4x4 kirjoitti:Hiljasta pitelee tällä tekniikan alalla.......
No soitin ja kyselin yhestä a-lodju huollosta mahdollista vikaa..
Ilmeisesti turbiinista korkannu boorit.. täytyy jälleen tiimin kanssa pudottaa voimanvälityslaitteisto irti ja vaihtaa turbiini :?

Mielenkiintoa eloon ja harrastuksex fordit 8)
off topic...

Pääasia että tiimi toimii ja saadaan palautetta... 8)

Nuo tuntuu olevan nuo A4LD askit oikein mukavia... Paljon vikaa ja turbofoorumeista ei usein apua saa, OverDrive foorumissa varmaan joku veikkais että Kickkarin vaijeri liian tiukalla/löysällä... 8)

Ei muutakuin turbiini vaihtoon niin alkaa scorppio taas liikkua.
Mondeo 2.2 Tdci Titanium Wagon -05
Mitsu Pajero 3.2 DID
Escort mk4 RWD 2.9 24V Cosworth tic kilpuri projekti
Jäsen 338

Tero_s
Viestit: 179
Liittynyt: To Heinäkuu 3. 10:51:10 2003
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tero_s » Ke Lokakuu 27. 11:36:19 2004

Mulla kun veto katosi A4LD laatikosta (2.4i scorpio) oli vika nelos vaihteen vapaakytkimessä. Yleinen ongelma noissa askeissa kertoi laatikon korjannut paja.

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Pe Marraskuu 5. 23:40:24 2004

Do dii.....
Vaihettii tossa tiimin kaa turbiini.. hyvin kulkoo etiäpäin muttei taakse.. :roll:
Ei löytyny pakkii millään vaikka etuperin kulki mittarin mukaan ainakii 210... PRKL. :arrow: ja rojekti jatkuu...
Raporttia jatkossa taas.............
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

VK
Viestit: 96
Liittynyt: La Tammikuu 11. 12:02:39 2003
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja VK » Pe Marraskuu 5. 23:44:52 2004

Helkama-mainos, vain pakki puuttuu :lol:

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Pe Marraskuu 5. 23:50:23 2004

Kieltämättä kyseinen mainos tuli mieleen kun R:ää ei löytyny......
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

Bliz
Viestit: 1773
Liittynyt: Ke Joulukuu 12. 6:33:18 2001
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Bliz » La Marraskuu 6. 2:37:22 2004

Kokeiles www.usacarclub.net:n forumista. siellä kirjottaa pari laatikon korjaajaa ja antaa mielellään vastauksia asiallisiin kysymyksiin josko sitä kautta helpottas vika.

Vastaa Viestiin