Perää

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Perää

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ti Marraskuu 9. 19:35:00 2004

Rojektia pukkaa vaikka käyttöauto onkin..

APURUNKO
AKSELISTOA
ALATUKIVARSI
MAALATTUA

Mitähän vaimo tykkää maalaamon sijoituspaikasta :D

Lisää votoja kunhan jaksaa ja ehtii taas jotakin duunata..

Taisin ostaa vääränvärisen maalin, eikös sen pitäisi olla kirkuvanpunaista :shock:
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Ti Marraskuu 9. 20:40:42 2004

vetäset murikan sitte silla kirkaalla punasella niin tulee hyvä :wink:
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » Ti Marraskuu 9. 21:13:40 2004

Sehän alkaa näyttää hyvältä.. Et sitte korinväriseksi maalannu? :wink: .. Ja kumeja takajousien väliin 80- luvun tyyliin, et perä nousee... :lol:

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ke Marraskuu 10. 22:53:13 2004

Aika tiheältä vaikuttaa tuo perä kutoskoneiseen..3.92
Nyt tietäjät..mitä noista merkinnöistä irtoaa??

KYNÄILTY

ja sitten hieman tärähtänyt kuva..

LAUTASPYÖRÄÄN STANSSATTU

Että mistähän pelistä tuo murikka on lähtöisin? Dokkinelikossahan tosiaan taitaa olla juuri tuo välitys ja on niitä rumpujarrullisia versioitakin.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Arto65FB
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Arto65FB » To Marraskuu 11. 16:54:10 2004

83BG 4210 J, jos tuo olisi ameriikkaa, niin sanoisin, että suunniteltu vuoden 83 autoon, ja suunnittelun kustannukset on kohdennettu B mallistoon ja G suunnitteluosastoon (heitetään vaikka gear engineering, esmes ameriikan moottorissa neljäs merkki on E tarkoittaen engine engineering). Jos lautaspyörässä lukee 4210, siitä foordilainen tietää, että kyseessä on lautaspyörä. J kuvaa suunnittelun muutosta tai versiota.

Mutta kun on oirooppaa, niin olisiko tuo BG kuitenkin tämä tutumpi ilmaisu mallille ilman tuota suunnitteluosastoa.

E en tiedä

3.92 lienee välityssuhde alkuperäisen pinionin kanssa.

Vastaa Viestiin