Scorpio 2,9i 4x4

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Scorpio 2,9i 4x4

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » La Marraskuu 6. 23:06:54 2004

Eli tuommosta 2,9i 4x4 scorpiota oon tässä suunnitellu.. Olisiko kellään kokemusta tuollasen laitteen heikoista kohdista? Esimerkiksi voimansiirtoon liittyvistä ongelmista, kuten jakolaatikoiden kestävyys jne.

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Su Marraskuu 7. 0:27:27 2004

takalokasuoja kaaret ruostuu.
tekniikka on sama kun sierrassa.
pieniä yksityis kohtia lukuunottamatta.
millaista oot kattomassa?

mää meen 17 päivä hakeen yhtä sellaista.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » Su Marraskuu 7. 0:44:07 2004

-88 4x4 scorpista oon tässä vääntänyt kauppaa. Se on 2:lla ilmamäärämittarilla oleva 2,9 efi..
e: ..niin ja ghia
Viimeksi muokannut Teemu.R, Su Marraskuu 7. 0:53:13 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Su Marraskuu 7. 0:52:28 2004

Etukardaaneja noista on ainakin mennyt. On varmasti mukava peli etenkin talvella. Kuten tuo Sierrani, Scorpiokaan on tuskin taloudellisuusihme :shock:

Mutta se ei ole vika vaan ominaisuus.

Nosta auto ylös ja kattele altapäin onko voimansiirrossa vuotoja. Itse pannu kestää kohtalaisen määrän kilometrejä, voimansiirto ei ihan samaa määrää..
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Su Marraskuu 7. 7:49:34 2004

ukormi kirjoitti:On varmasti mukava peli etenkin talvella. Kuten tuo Sierrani, Scorpiokaan on tuskin taloudellisuusihme :shock:

Mutta se ei ole vika vaan ominaisuus.
mun OHC sierra vie enemmän bensaa kun mun entinen 2.8 V6 sierra en tiedä mistä johtuu :shock:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Su Marraskuu 7. 10:02:39 2004

Kahden kyseisen pelin kokemuksella (toinen edelleen mulla)
kun kyseessä -88 ni voi varautua jossain 300tkm jälkeen laatikon laakerointiin, jakolaatikossa ei oo ollu ongelmia kun muistaa seurailla ettei käy vuotamaan.
Kaiken kaikkiaan ei voi kyllä sanoo että olis mitenkään erityisen vikaherkkä auto.
Suosittelen...
Ainii, se kulutus.... Omalla sekalaisessa ajossa pyörii 10l/100 pinnassa, matka-ajossa 90kmh keskinopeudella 8,5-9,5l/100
Talvella moottorin lämmitys ennen ajo vaikuttaa merkittävästi kulutukseen
Mun mielestä ei oo pahoja kulutuksia autolle jossa jatkuva neliveto ja paino ajokunnossa 1500kg
Jos lisätietoutta tarviit ni pistä privaa tai soita 0400912469
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Su Marraskuu 7. 10:14:27 2004

Onkohan tuossa Sierrassani jotakin vikaa kun kuluttaa sekalaisessa ajossa 12.5-14 litraa sataselle. Eli hyvin paljon samat lukemat kuin 2WD cossussani oli. Matka-ajoa en ole päässyt vielä ajamaan. Tippunee silloin reilusti. Dokki nelikko Sierra vei aika tasaseen 10 litraa kaupungissa (saman kuin tuo Escorttini)

Mutta kun sitä bensaa vielä saa edulliseen hintaa huoltoasemilta niin sieltähän sitä voi käydä ostamassa :D
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Su Marraskuu 7. 10:48:02 2004

jos ajotietokonetta luetaan (pieni virhemarginaali)
niin mun ajossa 91 cat versio syö sekaisessa ajossa 10-10.5
ja sonjan ajossa alle 9litraa

Ukormi
alussa se varmaan syö enemmän kun sitä on kiva polkea varsinkin talvella ku se vaan menee.
parasta on lähteä liikennevaloista ekana oikein pääkallo keleillä kun se vaan lähtee ja vetää heiman sivuttain.
on nimittäin yleistä että sulla on jo maksimi nopeusrajoitus nopeus ja muut on vasta päässeet liikkelle.

Teemu.r
Autossa on kaikenlaista pientä nippeli asiaa jotka on hyvä tietää.

ukormin kertoma etu kardaanissa menee rikki etu ristikko.
se on niin lähellä pakoputkea että vaseliini kuivii nivelen sisällä ja laakerit hajoaa.
jos siinä on nippa niin kannattaa rasvata se.
ja jos on vaihto kunnossa niin volvon takakardaanin ristikko käy siihen.

sytytyksen säätö on tehtävä star testaus laitteella tai ihan vain diodi testerillä.(helppo tehdä ite)
kaikki tähänmennessä tuomani 4x4 vehkeet on ollut ihan päin per..... säädetty.
ilmeisesti on yritetty fiksata mut ei ole tiedetty miten.
jos lisämittarit ei tunnu toimivan (ovimonitoorit ynm. niin ne kannatta juottaa uudestaan aika on varmaan tehnyt kylmä juotoksia(on jo tinakin jäähtynyt :D )
mitäs tollaisesta vehkeestä joutuu maksamaan?
mun 5 ovinen -91 tulee myyntiin parin kuukauden sisään,olis kiva tietää mitä siitä voi pyytää.
mitäs varusteita sun kattomassa vehkeessä on ku se on ghia?
Viimeksi muokannut sierra friikki, Su Marraskuu 7. 10:56:26 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Hessu
Viestit: 1284
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja Hessu » Su Marraskuu 7. 10:49:06 2004

Oma Riesa XR4x4 veti sekalaisessa ajossa semmoisen 12, työmatkalla saattoi päästä kymppiin. Armottomalla pihistyksellä ajoin kerran yhden 250km pätkän kulutuksella 7,88L/100km (mitattu tarkasti) niin että kyllä kaasujalalla on vaikutusta.
Ford Orion 1.6 GL aut. -83 MR, Fiesta Mk1 Jester Kitcar

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Su Marraskuu 7. 11:30:41 2004

mun 2.9efi sierra 2wd tekniikanvaihtoräpellys vie maantiellä reilulla ajolla karvan alla 8 ja kaupungissa oon mittaillu 12-13 kulutuksia. mainittakoon vielä ettei autossa ole lambdoja paikoillaan joten kone on hätäkäytöllä koko ajan, lisäksi välitys hivenen liian tiheä, satkun vauhdissa on 3000rpm vitosella.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Su Marraskuu 7. 12:03:53 2004

samiharju kirjoitti:mun 2.9efi sierra 2wd tekniikanvaihtoräpellys vie maantiellä reilulla ajolla karvan alla 8 ja kaupungissa oon mittaillu 12-13 kulutuksia. mainittakoon vielä ettei autossa ole lambdoja paikoillaan joten kone on hätäkäytöllä koko ajan, lisäksi välitys hivenen liian tiheä, satkun vauhdissa on 3000rpm vitosella.
Tuollaista matkakulutusta otaksun omassanikin olevan, kaupunkikulutus juuri noilla lukemilla. Kierroksista on vaikeaa sanoa kun tuossa on nelipyttyisen kiekkakello paikoillaan ja tuskin näyttää ihan todellista.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Su Marraskuu 7. 12:22:43 2004

ukormi, sitä rinkikelloa saa säädettyä. mittarin sisällä on potikka sitä varten.. mullaki on oharin kello mut säädin sen kohdilleen.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Su Marraskuu 7. 13:48:38 2004

samiharju kirjoitti:ukormi, sitä rinkikelloa saa säädettyä. mittarin sisällä on potikka sitä varten.. mullaki on oharin kello mut säädin sen kohdilleen.
Tuota lienee säädettykin kun vaikuttaa edes hieman sinnepäin olevan. Pitäisi vain avata mittaristo ja laittaa kiekkaviisari kohdalleen. Nyt on 500rpm mittarissa vaikka kone on sammuksissa
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » Su Marraskuu 7. 14:51:42 2004

Tässä on kyseinen skorppi. Jakolaatikon stefat vuotaa, onkohan iso homma vaihtaa? Liikkeellä kuuluu jonkinlainen kahnutus joka vaihteella, mistähän tulee? :roll: Olisiko kellää laittaa linkkiä, josta löytyis tietoa kyseisen pelin voimaniirtoon liittyen? Kaveri jäi miettimään välirahan määrää..

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Su Marraskuu 7. 15:32:04 2004

Teemu.R kirjoitti:Tässä on kyseinen skorppi. Jakolaatikon stefat vuotaa, onkohan iso homma vaihtaa? Liikkeellä kuuluu jonkinlainen kahnutus joka vaihteella, mistähän tulee? :roll: Olisiko kellää laittaa linkkiä, josta löytyis tietoa kyseisen pelin voimaniirtoon liittyen? Kaveri jäi miettimään välirahan määrää..
Vaihteisto?

Jos jollakin löytyy .pdf tiedostona 4x4 voimansiirrosta, niin täälläkin otetaan moinen mieluusti vastaan lisäksi kokoelmaa.

Mutta kyllä minultakin löytyy Sierran 4x4 korjausmanuaali jossa 2.3, 2.8 ja 2.9 koneiset V6 nelikot ja 2wd:t. Siitähän sitten löytyy sullekin tarvittavat tiedot :wink:

Sierra friikin kautta sitten kaikki mahdolliset varaosat noihin nelikoihin :D

Näkyy muuten tuossa Sierrassani olevan juuri tuollaisesta Scorpio 4x4:stä peräisin oleva kone..Harmi kun ei ole muukin tekniikka lipsahtanut samalla paikoilleen :roll:
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » Su Marraskuu 7. 15:51:00 2004

ukormi kirjoitti:
Teemu.R kirjoitti:Tässä on kyseinen skorppi. Jakolaatikon stefat vuotaa, onkohan iso homma vaihtaa? Liikkeellä kuuluu jonkinlainen kahnutus joka vaihteella, mistähän tulee? :roll: Olisiko kellää laittaa linkkiä, josta löytyis tietoa kyseisen pelin voimaniirtoon liittyen? Kaveri jäi miettimään välirahan määrää..
Vaihteisto?

Mutta kyllä minultakin löytyy Sierran 4x4 korjausmanuaali jossa 2.3, 2.8 ja 2.9 koneiset V6 nelikot ja 2wd:t. Siitähän sitten löytyy sullekin tarvittavat tiedot :wink:
Jostain vaihteiston suunnalta se ääni tulee.. Juu.. täytyy tässä katsoa, et millaseen lopputulokseen tässä kaupassa päädytään. Jos myyjä on kovinkin suuria rahoja vailla, niin tuskin tulee kauppoja.. kuitenkin aika suuri remppa eessä. Onko muuten sama laatikko noissa saman ikäluokan sierroissa? :oops:

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Su Marraskuu 7. 17:59:54 2004

Alkuperäinen ghia.
hmmmmm
misääs sähkösäätöiset penkit,kattoluukku ja imastointi.

Ajotietokone??????? nyt iski epäillys ghiasta kun GL versiossaki on se jo.
hinta on ainakin kohdallaan. kilometrejä on aika paljon.
jos omastani joutuisin luopumaan 2000€ hintaan niin se menis varaosa autoks. ei nimittäin kannattais myydä kokonaisena ,osina sais enemmän.
eikös tossa kuvassa ole pakki 1 vieressä...silloinhan siinä olisi type9 4x4 laatikko...korjatkaa jos oon väärässä

vaihteston kanssa on varmasti vaikeuksia jos joutuu korjaamaan.
stefojen vaihto on helppo mut muuten sit joutuuki tekee töitä.
ja samalla ku ottaa pois laatikon niin kannattaa ottaa moottori ja tiivistää /laakeroida sekin.

sierroissa tais laatikko vaihtu10/88 samaan aikaan ku 28>29 moottoriiin
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » Su Marraskuu 7. 19:16:04 2004

Juu.. type-9 on loota tuossa. Voiko sitä jakolaatikkoa naittaa sierran lootan perään?..onkohan noissa erillinen kytkinkoppa vai liekö samaa valua itse laatikon kuorien kanssa? :roll: Kyselyikä taas vaivaa.. :lol:

MoloA
Viestit: 272
Liittynyt: To Tammikuu 8. 22:07:37 2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MoloA » Su Marraskuu 7. 19:35:02 2004

T9:ssä on erillinen kytkinkoppa, 4x4:ssä omanlaisensa (alu), myös startti poikkeaa muista kutoskoneiden omista.
#682

Tero_s
Viestit: 179
Liittynyt: To Heinäkuu 3. 10:51:10 2003
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tero_s » Su Marraskuu 7. 20:04:58 2004

Teemu.R kirjoitti:Juu.. type-9 on loota tuossa. Voiko sitä jakolaatikkoa naittaa sierran lootan perään?..onkohan noissa erillinen kytkinkoppa vai liekö samaa valua itse laatikon kuorien kanssa? :roll: Kyselyikä taas vaivaa.. :lol:
2wd ja 4wd type-9:n vaihdelaatikon sisäkalut (kytkinakseli, ryhmä, pääakseli yms.) on vaihtokelpoisia.

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Su Marraskuu 7. 22:07:47 2004

Näpäkän näkönen mutta mutta..........
Noilla kilsoilla voi varautuu vaihteisto ja etuperäremppaan se on ihan selvä
Ja ei muuten kaikissa Ghia versioissa ollu ilmastointii ja sähkösäätösiä etupenkkejä vakiona, ainakaa tuon ikäsissä
Itelläkin ollu -88 Ghia nelikko jossa EI ollu ilmastointia ja sähköetupenkitkin oli tilattu optiona, asia varmistettu maahantuojalta...
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » Ti Marraskuu 9. 21:09:48 2004

scorpio4x4 kirjoitti:Näpäkän näkönen mutta mutta..........
Noilla kilsoilla voi varautuu vaihteisto ja etuperäremppaan se on ihan selvä
Paljonko tulee osille hintaa noissa remonteissa, jos itse tekee? Kytkin tietysti pitäis laittaa samalla..

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Ti Marraskuu 9. 21:20:06 2004

Sehän riippuu mistä saa osat ja mihin hintaan........
Itellä viimeisin laatikko remppa 2v sitten... Laakerit ja tiivisteet n500egee
Etuperän laakerit oli n 300 egee
Laatikkoonhan ei oikeestaan tarvii ottaa ku tiivisteet ja pari erikoisempaa laakerii foordilta, loput ihan normi laakereita ja saa alan liikkeistä ainakii puolet halvemmalla..
Kytkin lienee jossain 250 tienoilla täydellisenä..
Jos jollakulla ajantasaista tietoo ni eikun tähän jatkox..
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Pe Marraskuu 12. 15:38:20 2004

Kyselin itsekin tuosta autosta sen myyjältä. Kiinnostus floppasi ajomäärään ja siihen, että talvivarusteet eli penkinlämmittimet ja tuulilasin lämmitys ei toimi. Ei ole ilmastoitia, kattoluukkua jne varusteita.

Myyjä vaikutti ihan asialliselta ja auto saattaa hyvinkin olla pienellä laitolla hyvä.

Kuvissa kiinnitti huomiota, että auto on kasteltu ennen kuvien ottoa (=maalipinta näyttää paremmalta).

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » La Marraskuu 13. 0:49:30 2004

olisko kiinnostusta
scorpio -91
4x4 GL
2.9 cat
ilmastointi,sähkökattoluukku, 4x sähkö ikkunat,5-ov,
ajotietokone,Ei penkinlämmittimet.
tuulilasin lämppäri
suuttimet pesty (muutenvaan)
sisusta pesty (kun aurinko sattui lomalla paistamaan)
ajettu n.280tkm(ainakin ML)
sellainen saattaa tulla myyntiin.,auton myyntiintulo ratkeaa 22.11
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Pappacosworth
Viestit: 414
Liittynyt: To Tammikuu 8. 21:01:37 2004
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth » La Marraskuu 13. 11:05:00 2004

Kysytään tietäjiltä, onko Scorpio sedan -94 2.9i suomiautoissa ilmastointi vakiona, epäilen että ei. Olis projekti myynnissä.

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » La Marraskuu 13. 22:18:24 2004

sierra friikki kirjoitti:olisko kiinnostusta
scorpio -91
4x4 GL
2.9 cat
ilmastointi,sähkökattoluukku, 4x sähkö ikkunat,5-ov,
ajotietokone,Ei penkinlämmittimet.
tuulilasin lämppäri
suuttimet pesty (muutenvaan)
sisusta pesty (kun aurinko sattui lomalla paistamaan)
ajettu n.280tkm(ainakin ML)
sellainen saattaa tulla myyntiin.,auton myyntiintulo ratkeaa 22.11
Muuten kyllä kiinnostais, mutta taitaa olla liian kallis ainakin mulle.. :(

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Su Marraskuu 14. 11:06:26 2004

Teemu.R kirjoitti:
sierra friikki kirjoitti:olisko kiinnostusta
scorpio -91
4x4 GL
2.9 cat
ilmastointi,sähkökattoluukku, 4x sähkö ikkunat,5-ov,
ajotietokone,Ei penkinlämmittimet.
tuulilasin lämppäri
suuttimet pesty (muutenvaan)
sisusta pesty (kun aurinko sattui lomalla paistamaan)
ajettu n.280tkm(ainakin ML)
sellainen saattaa tulla myyntiin.,auton myyntiintulo ratkeaa 22.11
Muuten kyllä kiinnostais, mutta taitaa olla liian kallis ainakin mulle.. :(
luulin että scorppi olis auto joka ei ketään kiinnosta.
mut aika kiinnostuneita ollaan oltu
en ole päättänyt vielä hintaa mutta on se enemmän kun se 2000 maksanut "ghia".
luulisin että jossain 4500€ kieppeillä olisi hinta
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » La Marraskuu 20. 23:17:02 2004

Jees..Nyt on sitte scorpio haettu, mukavat kyyit tuommosessa. Ja pitoa on niin pirusti liukkaallakin pinnalla. :D
Sitte vaan pitäis alkaa suunnittelemaan sitä laatikko hommaa, kun kahnuttaa niin ilkeästi. Olisiko alan tuntijoita linjoilla. Kahnutus tulee jostakin vaihdelaatikon etuosan tienoilta, kytkin pohjassa ei mitään ihmeellistä kuulu. Myös vaihdekeppiä 4- vaihdetta kohti vedettäessä ääni vaimenee.

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » Su Marraskuu 21. 13:56:07 2004

Omistajan käsikirjassa sanotaan vaihteiston olevan F.. Mutta eikös tuo F- loota ole 4- lovinen?

Vastaa Viestiin