Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » La Marraskuu 13. 23:28:51 2004
Semmosta on tullu tässä värkättyä.
Alkaa olemaan loppusuoralla
Laipat leikkasin kaasulla lattaraudasta ja mutkat on Onnisen vesijohtomutkia. Migillä rojautin kiinni palaset toisiinsa.
Mites muut olette tehneet kyseisiä vempeleitä?
Jäsen #606
-
sprint
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Viesti
Kirjoittaja sprint » Su Marraskuu 14. 9:08:06 2004
Plasma leikkurilla laipat ja tig:llä hitsaus ettei mig:n tikunpätkät mene turbosta läpi.
#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
SHR
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Viesti
Kirjoittaja SHR » Su Marraskuu 14. 10:42:20 2004
sprint kirjoitti:Plasma leikkurilla laipat ja tig:llä hitsaus ettei mig:n tikunpätkät mene turbosta läpi.
Sanoisin että aika hyvä huomio

moniko kotirytääjä ottanu huomioon.
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » Su Marraskuu 14. 11:04:55 2004
Eipä sinne mitään sisäpuolelle jääny. Kaikkiin saumoihin pääsee vieläpä sormin koettamaan kun on niin vähäisessä määrin niitä. Pitää joku santapaperipallo pistää johonkin vaijerin pätkään ja vähän surauttaa sillä niin lähtee paska pois ainakin.
Jäsen #606
-
Aksu
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Aksu » Su Marraskuu 14. 11:47:11 2004
itse olen aina ajanut saumat sisäpuolelta ennen seuraavan hitsaamista hiomalaikan kanssa ettei ole mitään "lentoon" lähtevää.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
laakkius
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja laakkius » Su Marraskuu 14. 11:50:06 2004
laipat laserilla ja hitsaus Tigillä, kaasut putken sisään ennen hitsausta ja hyvä tulee...lopuksi lasikuulapuhallus koko setille tai sitten kiillotus...

-
rikke
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
Viesti
Kirjoittaja rikke » Su Marraskuu 14. 18:16:32 2004
Laipat jyrsimällä, valmiista mutkista tigillä kasaan, joka sauman jälkeen sisäpuolen varmistus, raepuhallus sisältä ja päältä, jännityksenpoisto hehkutus uunissa ja lopuks tiivistepintojen oikasu ja mastonin hopea lämpömaali pintaan. Halpa maali ja on vielä kun uusi vaikka on kesän ollu ajossa.
-
kai
- Viestit: 547
- Liittynyt: To Lokakuu 2. 13:11:12 2003
- Paikkakunta: Hirvikylä, Lapua
Viesti
Kirjoittaja kai » Su Marraskuu 14. 18:33:21 2004
laipat plasmalla, putket tigillä..
Audi A3 8P 2.0tdi -04
Escort mk2 RS2000 -76 r.SS
-
Walderama
- Viestit: 423
- Liittynyt: Ti Joulukuu 25. 0:35:12 2001
Viesti
Kirjoittaja Walderama » Ma Marraskuu 15. 16:04:43 2004
rikke kirjoitti:Laipat jyrsimällä, valmiista mutkista tigillä kasaan, joka sauman jälkeen sisäpuolen varmistus, raepuhallus sisältä ja päältä, jännityksenpoisto hehkutus uunissa ja lopuks tiivistepintojen oikasu ja mastonin hopea lämpömaali pintaan. Halpa maali ja on vielä kun uusi vaikka on kesän ollu ajossa.
Mitä on sisöpuolen varmistus?
Heikosta lompakosta kärsii koko harrastus.
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
-
rikke
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
Viesti
Kirjoittaja rikke » Ma Marraskuu 15. 19:09:03 2004
Walderama kirjoitti:rikke kirjoitti:Laipat jyrsimällä, valmiista mutkista tigillä kasaan, joka sauman jälkeen sisäpuolen varmistus, raepuhallus sisältä ja päältä, jännityksenpoisto hehkutus uunissa ja lopuks tiivistepintojen oikasu ja mastonin hopea lämpömaali pintaan. Halpa maali ja on vielä kun uusi vaikka on kesän ollu ajossa.
Mitä on sisöpuolen varmistus?
Tarkotin vaan, et siistii sisäpuolen jos on tullu sauma läpi.