Sytytystä

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Samil
Ylläpitäjä

Sytytystä

Viesti Kirjoittaja Samil » Su Marraskuu 21. 22:33:00 2004

Vaihdoin Escorttiin tuon kärjettömän sytkän. Ei vaan lähde käyntiin vaikka kipunaa tulee ? Mites se meni tuo perussäätö sytkälle, oliko niin että yläkuolokohdassa pyörijä osoittamaan ykköstä ?
Perkule ku on ollut niin taukoa moottorien värkkäämisissä että muisti näköjään loppuu.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Su Marraskuu 21. 22:36:37 2004

ainakin OHC kone on lähtenyt tolla reseptillä käymään. ykkönen YKK ja kipinä ykköseen. ja siis pitää olla työtahti alkamassa, eli ajotusmerkit kohdallaan.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Su Marraskuu 21. 22:38:02 2004

1. sylinteri puristustahdin lopussa ja pyörijä osoittaa ykköseen. ettei sulla nyt ooo piuhat 180º väärin. eli nelonen olisi puristustahdin lopussa ja pyörijä ykköselle. yleensä tupsii imusarjassa.
ja tulpanjohdot kannessa OHC: 1-3-4-2 myötäpäivään ja Kent: 1-2-4-3 vastapäivään

Vastaa Viestiin