Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
lars
- Viestit: 217
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
- Paikkakunta: turku
Viesti
Kirjoittaja lars » La Marraskuu 27. 3:06:15 2004
elikkä mistä aloitan kun tekisi mieli ahtaa mk1 escortin 1600 kentti???Kertokaa oi viisaat foordi miehet

-
Laze
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Laze » La Marraskuu 27. 10:40:47 2004
pitäsköhän munki ahtaa oma Fiestan Kenttiläinen..

Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
-
Hessu
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
Viesti
Kirjoittaja Hessu » La Marraskuu 27. 19:52:49 2004
Onko Lazella Fiestassa ehta Kentti?
Tästä kenttiläisen ahtamisesta oli hetki aikaa sitten keskustelu tuolla Classicin puolella.
Ford Orion 1.6 GL aut. -83 MR, Fiesta Mk1 Jester Kitcar
-
Laze
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Laze » Su Marraskuu 28. 2:46:16 2004
näin on päässyt käymään..

täytyypäs kurkata Classic puolta..
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
-
Hessu
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
Viesti
Kirjoittaja Hessu » Su Marraskuu 28. 9:07:12 2004
Hmm, olet siis vaihtanut alkuperäisen 1.1 Valencian takavetoescon 1.1 Kenttiin jos kyse on tuosta teikäläisen sigun autosta?
Ford Orion 1.6 GL aut. -83 MR, Fiesta Mk1 Jester Kitcar