iskarista tietoa?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

iskarista tietoa?

Viesti Kirjoittaja Vesku » Ma Joulukuu 6. 8:25:16 2004

Cossukassa takana oli

Motocraft
V92 AB-18080-AA
F 488 A
54 1700 112
2HB

numeroidut pumput. Ei muuten, mutta puristusvaimennus on aika tanakkaa luokkaa. Kertooko numerosarja kenelle mitä? Olis kiva tietää itsekkin, mitkä pumput nuo on :?:
Toista tuntia tässä googlettanut....
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ma Joulukuu 6. 13:16:38 2004

Shock absorber assy, Cosworth 2.0
from: 8/1990
to: 1/1995
49,29£ each
finis: 6675120
Escort mk3 + 2x Focus mk1

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ma Joulukuu 6. 13:46:07 2004

Eli nelarin takaiskarit
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Viesti Kirjoittaja Vesku » Ma Joulukuu 6. 14:45:50 2004

Kiitos! :D
Kertokaa sitten vielä kyseisiä iskareita tutkineet, että onko noissa iskareissa tosi kova sisäänpäin vaimennus? Omissani ainakin on. Aluksi luulin, että taitavat olla entiset, mutta molemmat on tasaisen kovat. Ei kyllä perä niiaile vedättäessä.
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

Vastaa Viestiin