Ittellä on ollu kahdenlaisia kaasuläppähärdellejä käsissä, on ollu sellaista missä läpässä on pieni reikä ja rungossa useampia letkupaikkoja. Sitten on ollut sellaista jossa läpässä ei ole reikää, eikä rungossakaan ole kuin yksi letkun paikka.
Onko vielä muunlaisia kokoonpanoja ja miksi moisia eroja noissa on? Ja missä vaiheessa/mallissa nuo muuttuvat? Mikähän merkitys tuolla pienellä reijällä tuossa läpässä on?
EFI OHC Kaasuläppien ja runkojen erot?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
EFI OHC Kaasuläppien ja runkojen erot?
Jäsen #606
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Re: EFI OHC Kaasuläppien ja runkojen erot?
se pieni reikä tarjoaa tyhjäkäynti-ilmaa, koska esim. iS mallien tyhjäkäyntiventtiili on joko auki tai kiinni. Oikeaoppisesti säädettynä läpän siis kuuluu olla kiinni, eikä tyhjäkäyntiä kuuluisi säätää siitä ruuvista joka estää läpän kiinnihirttämisen kaasu nostettaessa.olafu kirjoitti:Ittellä on ollu kahdenlaisia kaasuläppähärdellejä käsissä, on ollu sellaista missä läpässä on pieni reikä ja rungossa useampia letkupaikkoja. Sitten on ollut sellaista jossa läpässä ei ole reikää, eikä rungossakaan ole kuin yksi letkun paikka.
Onko vielä muunlaisia kokoonpanoja ja miksi moisia eroja noissa on? Ja missä vaiheessa/mallissa nuo muuttuvat? Mikähän merkitys tuolla pienellä reijällä tuossa läpässä on?
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line