Sierran vetoakselin kulma

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Sierran vetoakselin kulma

Viesti Kirjoittaja sprint » Ti Tammikuu 4. 7:57:05 2005

Missä kulmassa sierran takaperän vetoakselit on kun auto seisoo pyörillään noin vakiokuntoisena. Muistelisin että 4wd cossussa vetarit lähtisivät jonkin verran perästä alaspäin, mutta kun ei muista. :?: Edessä taitaa olla aika vaaterissa.
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ti Tammikuu 4. 8:24:38 2005

optimaallinen kulma akselissa on suora.
siihen kannattaa pyrkiä.
4x4 v6 sierrasa kulma on mulla aivan suora.
ja kun ostin se saksasta niin siinä oli alustasarja kiinni ja etu vetarien kulma oli todella vino ja ajossa kuuluui kokoajan jyrinä
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ti Tammikuu 4. 10:44:27 2005

Vakiojousilla aika reippaasti alas mutkalla
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » Ti Tammikuu 4. 14:09:02 2005

sierra friikki: Onko takavetaritkin lähes suorassa? kuinka alhaalla perä oikein on?

fomoco3: Löysin kanssa kuvan, jossa näyttäisi olevan aikalailla alaviistoon.

Tosta on paha lähteä kovin paljon suoristelemaan kun sitten perä putoaa kovin alas.
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

Vastaa Viestiin