Veivien särötarkastus

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Veivien särötarkastus

Viesti Kirjoittaja rikke » Ti Tammikuu 4. 21:16:49 2005

Eli nyt kun taas on motti levällään vois särötarkastuttaa veivit ja kampuran. Missä ootte tarkastuksessa osianne käyttäny? Ei oikeen osaa luottaa omiin tunkeumaväreihin, ku ilmeisesti parempiaki metodeja on.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ti Tammikuu 4. 23:57:14 2005

omilla särötarkastus väreillä saa ihan hyvin tarkastettua, mutta jos ei luota itseensä, niin kokolailla jokainen moottorikoneistamo tekee myös särötarkastuksia halutessa.

edit. paraskeino olisi läpivalaisu, mutta suhteellisen tarpeettomalta tuntuu äkkiseltään. UV valolla ja tunkeuma aineella näkyy ehkä käytännössä parhaiten.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Viesti Kirjoittaja rikke » Ke Tammikuu 5. 20:40:04 2005

Jep jep. Kun kyse on kalliista osista tulee mieleen varmistuksen varmistus. Mut eiköhän tuo väritarkastus sit saa riittää... kiitti rohkasusta.

cologne
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Tammikuu 8. 14:44:30 2003
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cologne » To Tammikuu 6. 11:31:16 2005

kertokaapas tosta lisää miten se tehdään ja mistä aineet ja tarvikkeet ??
Fix Or Repair Daily
------------------------------------------------------------
Ford Taunus 17m -66 2.3 V6 automatic
Ford Mondeo -97 1.8 Turnier

Jahman
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
Paikkakunta: Suomen Turku

Viesti Kirjoittaja Jahman » To Tammikuu 6. 12:03:08 2005

Magnaflux
Tässähän se menee...

Vastaa Viestiin