Missä kannattaa teetättää kansi PK-seudulla?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

-Tate-
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Maaliskuu 11. 23:23:35 2003
Paikkakunta: Klövskog
Viesti:

Missä kannattaa teetättää kansi PK-seudulla?

Viesti Kirjoittaja -Tate- » Pe Tammikuu 14. 10:20:56 2005

Varmaan on kysytty monta kertaa foorumilla, mutta en tahtonut löytää searchilla tietoa että missä en porukka noita käyttäneet? Kansiset on varmaan ainoa minkä tiedän, mutta hinnat on kuulemma aika korkeat?
BMW E21 "323i"

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Tammikuu 14. 10:45:18 2005

Soitahan Saastamoiselle (kansiset) ja kysele vähän hintoja..ammattitaitoa löytyy kyseiseltä henkilöltä kiitettävästi..pari tuttua on teetättäny kannen Saastamoisella ja ne on ainaki ollu tyytyväisiä, itellä ei oo kokemuksia vielä.. :wink:
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

-Tate-
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Maaliskuu 11. 23:23:35 2003
Paikkakunta: Klövskog
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Tate- » Pe Tammikuu 14. 10:48:55 2005

Näin tehdään.
BMW E21 "323i"

Over Head Man
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Heinäkuu 25. 0:24:01 2003
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Over Head Man » Pe Tammikuu 14. 14:38:22 2005

Just vein ohc kannen saastamoiselle. alle 700eur lupas tehdä vimpan päälle. Onko kellään kokemuksia noista kanavien kittaamisista?
Kestääkö ne?

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Pe Tammikuu 14. 14:41:46 2005

Over Head Man kirjoitti:Just vein ohc kannen saastamoiselle. alle 700eur lupas tehdä vimpan päälle. Onko kellään kokemuksia noista kanavien kittaamisista?
Kestääkö ne?
Mitäs kaikea tuo 700 sisältää ?
Pelkät työt vai onko siinä mukana venttilit/ohjurikin ?
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Over Head Man
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Heinäkuu 25. 0:24:01 2003
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Over Head Man » Pe Tammikuu 14. 14:57:26 2005

venttiilit ei sisälly, mutta jouset, ohjurit ja työt sisältyy. Kannen saa kasattuna mittaustodistuksineen. Rally racesta gp4 venat parisataa. Kallistahan se on, mutta vastinetta saa koko rahalle!

-Tate-
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Maaliskuu 11. 23:23:35 2003
Paikkakunta: Klövskog
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Tate- » Pe Tammikuu 14. 16:02:07 2005

Aika kalliiilta tuo 700e kuulostaa!
BMW E21 "323i"

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » Pe Tammikuu 14. 16:02:40 2005

Ja mittaustodistuksesta voi ottaa 15hp pois ainakin cossun kannesta, nm: testattu on

Over Head Man
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Heinäkuu 25. 0:24:01 2003
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Over Head Man » Pe Tammikuu 14. 16:13:31 2005

cossuesco kirjoitti:Ja mittaustodistuksesta voi ottaa 15hp pois ainakin cossun kannesta, nm: testattu on
Yrittääkö putiikki vetää vähän kotiin päin vai mitä tarkoittaa?
Onko kellään kokemuksia niistä kanavakiteistä kun ei nyt tiedä uskaltaako niitä käyttää katuvehkeessä? Oon kuullu tarinan moottoripyörästä, josta lähti kitit irti eikä jääny montaa ehjää osaa koneeseen.

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » Pe Tammikuu 14. 16:45:19 2005

saakohan tuosta 16V kannelle hinnan kertomalla kahdella :roll:

turbiiniriesa
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa » Pe Tammikuu 14. 17:04:18 2005

mul on tommonen kansisetintekemä 8venanen turbokansi ja ihan tyytyväinen oo ollu, vaikka toi pelkkä imuvenojen isonnus tuntukin ensin oudolta,mut tuntuu olevan paljo tehokkaammissakin vehkeissä samanlaisia.
Viimeksi muokannut turbiiniriesa, Pe Tammikuu 14. 17:37:55 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » Pe Tammikuu 14. 17:11:18 2005

-Tate- kirjoitti:Aika kalliiilta tuo 700e kuulostaa!
elämä on... :lol: 8)
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

turbiiniriesa
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa » Pe Tammikuu 14. 17:39:00 2005

Laze kirjoitti:
-Tate- kirjoitti:Aika kalliiilta tuo 700e kuulostaa!
elämä on... :lol: 8)
juu ei tää virittäminen mitää halpaa lystiä ole... :wink: :lol:

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Pe Tammikuu 14. 17:59:31 2005

-Tate- kirjoitti:Aika kalliiilta tuo 700e kuulostaa!
Kahvirahoja..
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Walderama
Viestit: 423
Liittynyt: Ti Joulukuu 25. 0:35:12 2001

Viesti Kirjoittaja Walderama » Pe Tammikuu 14. 18:12:15 2005

Teetin kannen Saastamoisella silloin,kun hän aloitteli toimintaa kokopäiväisesti.Eli joku n 4vuotta sitten.Hinta oharin kannelle töineen,rosterivenoineen,ohjureineen ja nokkalaakereineen = 546€
Ja tuo summa sisälsi vielä aihiokannen purun/pesun.

Eli näemmä on euroaika nostanut hintoja siellä sun täällä,tai sitten kaveri on saanut nimeä lisää,mutta joka tapauksessa hyvän kannen teki
Heikosta lompakosta kärsii koko harrastus.
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)

-Tate-
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Maaliskuu 11. 23:23:35 2003
Paikkakunta: Klövskog
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Tate- » Pe Tammikuu 14. 18:15:28 2005

onko kellään suositella pkseudulla/lähistöllä mitään halvempia putiikkeja? Kansiset on varmaan paras ja kallein, mutta kai niitä muitakin nyt on.. Aluks tarttis ainakin vaan koeponnistaa ja siitä sitten expertin arvio tartteeko kannelle tehdä mitä kaikkea ja mitä hupi tulisi maksamaan aboutta rallaa. Tässä kun ei mitään huippukonetta olla rakentamassa, vaan ekaa turbovehjettä eli kestää niin kauan kun kestää. On meinaan ollut tuo budjetti kohtuu pieni tähänkin asti projektissa ja osia haalittu sieltä täältä yli puolen vuoden ajan moottoriin, joten tuollainen 700e kanteen + osat päälle kuulostaa aika kovalta kolahdukselta :oops:
BMW E21 "323i"

mettis
Viestit: 837
Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
Paikkakunta: täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja mettis » Pe Tammikuu 14. 18:21:00 2005

mul on paikallaan ohc turbossa kansi, jonka imukanaviien alareunaan laitettu jotain kittiä, pysynyt ainakin mulla paikoillaan ja edellisellä kannen omistajalla....
-79 ford escort mk2 2.0T
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » Pe Tammikuu 14. 18:49:37 2005

mulla lähti kerran kittikannesta ykköspytystä kitti irti ja männän päälle, mutta
kai se sen verra pehmeää oli et vaan mureni ku ei särkeny mitään. vain se että pala löi tulpan kärkivälin kiinni ja rupes käymään kolmella. mut kyllä taitaa jokaisessa tämän hetken ohc huippukansissa olla kitillä nostetut kanavat.. ainakin mitä noissa f-ryhmän autoissa oon nähnyt

turbiiniriesa
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa » Pe Tammikuu 14. 19:57:05 2005

mulla ei ainakaan ole mitään kittiä käytetty ja ei tulla käytäänkään niin kauan ku mä saan vaikuttaa asiaan 8)

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe Tammikuu 14. 20:55:53 2005

Tate,
jos halvalla haluat päästä niin siisti itse hiukan vaan sitä kantta, tekemällä oppii.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

Over Head Man
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Heinäkuu 25. 0:24:01 2003
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Over Head Man » Pe Tammikuu 14. 21:08:24 2005

hilteri kirjoitti:mulla lähti kerran kittikannesta ykköspytystä kitti irti ja männän päälle, mutta
kai se sen verra pehmeää oli et vaan mureni ku ei särkeny mitään. vain se että pala löi tulpan kärkivälin kiinni ja rupes käymään kolmella. mut kyllä taitaa jokaisessa tämän hetken ohc huippukansissa olla kitillä nostetut kanavat.. ainakin mitä noissa f-ryhmän autoissa oon nähnyt
kyllä sitä sit uskaltaa kitata. (toivottavasti samaa kittiä) Koneistamolta tosiaan lupaili, että kittaamalla saadaan viimesetkin hepat peliin. Eikä rallissa murene, mutta mun mielestä 40km ralli on vaikee vertailla 15000km katuun... kun katuautoon on nyt siis tulossa kittiä. viimeistään ratapäivillä katotaan kestääkö kitti.

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » Pe Tammikuu 14. 21:09:43 2005

jive kirjoitti:saakohan tuosta 16V kannelle hinnan kertomalla kahdella :roll:
cossun kansi muistaakseni n. 900€ viriversio II :wink:

Over Head Man
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Heinäkuu 25. 0:24:01 2003
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Over Head Man » Pe Tammikuu 14. 22:14:38 2005

cossuesco kirjoitti:
jive kirjoitti:saakohan tuosta 16V kannelle hinnan kertomalla kahdella :roll:
cossun kansi muistaakseni n. 900€ viriversio II :wink:
Auts :wink: Ei ilmatteks saa muuta kun ehkä tarroja.

turbiiniriesa
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa » La Tammikuu 15. 6:42:57 2005

Auts :wink: Ei ilmatteks saa muuta kun ehkä tarroja.[/quote]

eiks ne kummelissa ostanu nekin :lol: :lol:

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » La Tammikuu 15. 11:59:57 2005

RallyRacekin porttaa kansia (lähes pk-seudulla), mutta työnjäljestä ei kyllä mitään tietoa.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lauri » La Tammikuu 15. 21:13:04 2005

Taikka Sami Viitaniemi, sukunimi saattaa olla väärin. Referenssiä ja ammattitaitoa löytyy, 0500 777 287

Vastaa Viestiin