Ohjauspaineensäädin
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
Ohjauspaineensäädin
missäs KE-jetissä toi ohjauspaineensäädin sijaitsee? mihin ne letkut tarkalleet ottaen siitä lähtee? Kellää kuvia siitä säätimestä ja paikoista mihin letkut menee?
• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Tuo nelonen on ohjauspaineensäädin eikä siihen mitään letkuja mene:
http://www.covintechnical.pwp.blueyonde ... ejet-1.jpg
Muista, että KE-jetronic ei ole K-jetronic.
http://www.covintechnical.pwp.blueyonde ... ejet-1.jpg
Muista, että KE-jetronic ei ole K-jetronic.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
meinasin vaan että miten toi Perkele on saanut ton "BMW:n K-jetistä kuormitusrikastuksella varustettu ohjauspaineensäädin" (http://www.kesport.tk) sopimaan sitten tohon? että minkähän näkönen vekotin se on?
• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Tuolla enemmän juttua K-jetronicista:
http://www.stahlmotor.se/k-jetronic.html
Ohjauspaineensäädin on se numero 5 tuossa ensimmäisessä kuvassa.
http://www.stahlmotor.se/k-jetronic.html
Ohjauspaineensäädin on se numero 5 tuossa ensimmäisessä kuvassa.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
siinä on vissii käynyt Perkeleellä pieni kirjoitus/ymmärrys virhe.? Kun hän tarkoittaa tuolla ohjauspaineensäätimellä sitä lämmityskäytön säädintä mikä siejaitsee k-jetissä kannen ja imusarjan välissä...
• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
http://ffp-motorsport.com/tuning/k-jetronic.php
ja noilla sivuillahan olevassa kuvassa lämmityskäytönsäädintä esittävä kappale on nimetty ohjauspaineensäätimeksi.
ja noilla sivuillahan olevassa kuvassa lämmityskäytönsäädintä esittävä kappale on nimetty ohjauspaineensäätimeksi.
• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Autosi lienee XR3i jossa on K-jet. Linkki (1.) jonka laitoit, siinä auto on normi XR3i jossa siis myös K-jet, johon on asennettu BMW:n ohjauspaineensäädin josta on käytetty joskus muinoin virheellistä nimitystä lämmityskäytönsäädin. Ilm. siitä joht. että ko. laite pitää, myös, ohjauspaineen alhaisempana koneen ollessa kylmä-> rikkaampi seos. BMW:n säätimessä on alipaineliitäntä (toimiva) jolla saadaan teoriassa tarkempi seos. Tehoa se ei varsinaisesti tuo. Saabin turbo K-jetissä se toimii käänteisesti; ahtopaineilla rikastaa.wili kirjoitti:http://ffp-motorsport.com/tuning/k-jetronic.php
ja noilla sivuillahan olevassa kuvassa lämmityskäytönsäädintä esittävä kappale on nimetty ohjauspaineensäätimeksi.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 14:53:38 2001
- Viesti:
eli tuolla BMW:n ohjauspaineensäätimellä pääsee hieman eroon tuosta k-jetin normaalista seoksen heittelystä? joka huomattiin myös tuota minun escoani penkitettäessä...
• http://wili.1g.fi •
• VW Bora TDI • Ford Escort 1.8 • Saab 96 2T •