2.o kaasari dochin laittaminen

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

minkeo
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Tammikuu 11. 19:23:10 2005
Paikkakunta: Mikkeli

2.o kaasari dochin laittaminen

Viesti Kirjoittaja minkeo » Ma Tammikuu 17. 22:11:09 2005

Mistä kannattaisi aloittaa tollasen rimpulan piristäminen?minkälaisessa hintaluokassa pyöritään jos laittas nokat,vaakaimut,peltisarjan ja röörin? ja mistä kannattaa ruveta kyselemään roippeita? saatta olla tyhmä kysymys mutta.. :?

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ma Tammikuu 17. 22:15:43 2005

kysymys ei ole tyhmä. dohc on vaan kallis moottori alkaa virittämään.. jos paalua löytyy niin kai sen vireäksi saa perinteisin keinoin, mutta virikäyttöön on taloudellisesti kannattavampaa vaihtaa tilalle vaikka ohc tai sit laittaa vireämmän vakiomoottorin niinkuin mm. minä tein.. 2.9i liikuttaa ihan kivasti sierraa eikä ole kauhea pensajuoppo silti.

minkeo
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Tammikuu 11. 19:23:10 2005
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja minkeo » Ma Tammikuu 17. 22:24:03 2005

Mutta jos kuitenkin pitäytyis tossa pannussa.. ei siitä nyt mitään älyttömyyksiä tarvis repiä irti.. vaikka voisi se ola kuitenkin olla fiksumpaa vaihtaa se pannu.. mitenkä käyp 2.9 sähköt ja muut vimpaimet tollaseen sirppaan?

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ma Tammikuu 17. 23:36:15 2005

koneen johtosarja on erillinen, mä tosin laitoin ruisku-oharin tilalle kutvosen mut sama kai se on minkä tilalle sen laittaa. jarrut, kone, loota ja koneen sähköt pitää vaihtaa.

kiekkamittarinkin saa säädettyä sen sisällä olevasta potikasta kohdalleen.

minkeo
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Tammikuu 11. 19:23:10 2005
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja minkeo » Ti Tammikuu 18. 0:20:01 2005

mistähän päin sais putkistoo sierraan ja peltisarjaa sekä nokkia?ja minkähän hintasia? yritin vähän netistä katella mut ei sattunu silmään. ja tosta madalluksesta minkälaisella madalluksella pärjää vakio iskareilla ja mistä madallussarjoja kannattas kysellä?

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ti Tammikuu 18. 8:11:17 2005

minkeo kirjoitti:mistähän päin sais putkistoo sierraan ja peltisarjaa sekä nokkia?ja minkähän hintasia? yritin vähän netistä katella mut ei sattunu silmään. ja tosta madalluksesta minkälaisella madalluksella pärjää vakio iskareilla ja mistä madallussarjoja kannattas kysellä?
autoracingistä (http://www.autoracing.fi) ja rallyracesta (http://www.rallyracefin.fi) kannattaa kysellä..
vakioiskarit ei oo ikinä hyvät madallusjousien kanssa (oma mielipide) mutta eiköhän semmonen -40mm madallus mene vielä vakioiskareilla,rallyrace myy myös alustanosia. Jos aattelit laittaa tuplat niin laita esim. ostoilmoitus tänne foorumiin,eli tuonne -> http://cosworthrsclub.com/foorumi/viewforum.php?f=19, tai no voithan sä ostaa uudetkin mutta se vaatii vähän enemmän pelimerkkejä..:wink:
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Ares
Viestit: 1323
Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
Paikkakunta: Laihia

Re: 2.o kaasari dochin laittaminen

Viesti Kirjoittaja Ares » Ke Tammikuu 19. 10:40:18 2005

minkeo kirjoitti:Mistä kannattaisi aloittaa tollasen rimpulan piristäminen?minkälaisessa hintaluokassa pyöritään jos laittas nokat,vaakaimut,peltisarjan ja röörin? ja mistä kannattaa ruveta kyselemään roippeita? saatta olla tyhmä kysymys mutta.. :?
Oma mielipide: peltisarjaa et dochiin tartte...

Eikö olisi hienoa vaihtaa vain ruiskun kansi 8v kansi ja hilut? Tehoakin tulee jonkin verran. Samalla ku se irti on kannesta 0.5mm pois, sitten bensapaineet vähän kovemmalla, vapaavirtaussuodatin ja kattia sulla ei olekkaan. Suht hyvä putkisto ja kyllähän siellä polleja on jo...

Toinen rs2000 16v kansi. Tehot jo vakiona 150hv. Ykkös vaihtoehdolla irtoaa koneteho 150hv(alakerran kunto?). Rs2000 kannesta saa ihan kivasti kun viitsii tehdä/laittaa rahaa...

Vastaa Viestiin