2.0 dohc turbottaminen

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

markosas
Ylläpitäjä

2.0 dohc turbottaminen

Viesti Kirjoittaja markosas » Pe Tammikuu 28. 21:06:39 2005

Olis tarkoitus laittaa sierra-91 dohc:iin turbo jos joku sattumoisin kyseiseen koneeseen turboa duunaillut niin jos jotain hinta tietoa mitä kandee euroja varata tiettyhän noihin palikoihin saa rahaa uppomaa niinpaljon kun lompakon nyörit antaa periks mut jotain kohtuu hintaista pakettia tarkotus olis ottaa 0.5-1bar :oops:

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Re: 2.0 dohc turbottaminen

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Pe Tammikuu 28. 21:34:26 2005

markosas kirjoitti:Olis tarkoitus laittaa sierra-91 dohc:iin turbo jos joku sattumoisin kyseiseen koneeseen turboa duunaillut niin jos jotain hinta tietoa mitä kandee euroja varata tiettyhän noihin palikoihin saa rahaa uppomaa niinpaljon kun lompakon nyörit antaa periks mut jotain kohtuu hintaista pakettia tarkotus olis ottaa 0.5-1bar :oops:
Noilla ahdoilla pistäisin vaan paksumman pahvin ja ajelisin auringonlaskuun....
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

JussiK
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja JussiK » Pe Tammikuu 28. 22:37:39 2005

Kuinka ei vielä kukaan kerenny sanoa että ei sitä dokkia kannata turbottaa! Is:n ohc ja siitä rakentaa ja tämän jälkeen 4 sivun topic aiheesta kumpi parempi :lol: :lol:

Bliz
Viestit: 1773
Liittynyt: Ke Joulukuu 12. 6:33:18 2001
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Bliz » La Tammikuu 29. 1:31:06 2005

Kun auto on -91 niin eikai se ole vähäpäästöinen ? Jos on niin aiheuttaa ongelman konttorilla muutoskatsastuksessa.

markosas
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja markosas » La Tammikuu 29. 5:09:05 2005

Vähäpäästöinen on elikä kannattaako unohtaa koko projekti :(

turbiiniriesa
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa » La Tammikuu 29. 7:28:09 2005

vähäpäästönen ja dohc=melkeen kannattaa unohtaa :wink: ja hommata vähä vanhempi(vuosi,kaks) ohc ja turbottaa se tai cossu ja virittää sitä,eli aina saa näpit rasvaa :lol:

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » La Tammikuu 29. 11:37:38 2005

tästähän oli mukavat keskustelut tovi sitten.. Topic varmaan löytyy haulla...
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

markosas
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja markosas » La Tammikuu 29. 14:43:37 2005

Kannattaako dohc:kia sitten olenkaan lähteä virittelee siis nokkia yms vaihtelee ja saako osia kohtuuhintaan :roll: vai tuleeko halvemmaks laittaa suoraan joku muu kone :?:

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » La Tammikuu 29. 14:52:43 2005

Ostat jostain vanhemman Sierran "tarvittavine korin osineen" ja mulkkaat nykyisestä vanhemman. Ostat multa 2.8i koneen ja rakennat siihen kahdet ahtimet ja ajat auringon nousuun.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » La Tammikuu 29. 15:47:06 2005

tai jos haluut uudempaa tekniikkaa niin 2l, tai 2.3l 16v kone scorparista

Vastaa Viestiin