scorpio 4x4????

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

scorpio 4x4????

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ti Helmikuu 1. 0:27:52 2005

hei taas kaikki jäsenet.
mulle on tarjottu saksasta farmari scorpia
auto on scorpio -97 ghia 24v farmari 4x4.
mulla rupes soimaan kellot.
hintaa en vehkeelle tiedä vielä mutta onko tollaista tehty koskaan?
kaiken kruunaa että tää on automaatti.
olen saanut siitä muutamia kuvia ja näyttää se chialta ja farkkukin vielä
mää luulen että siellä ei tiedetä että allrad ei tarkoita talvirenkaita.
vai olisko tollaisia tehty esim erikois tilauksesta?
kertokaahan.
nimittäin jos tää olis parin tontun hintainen niin suomeen se tulee varmasti vaikka vaan odottamaan että on varaa maksaa verot joskus
vaika se on mulko silmä :shock: niin se saa sen anteeksi jos kerran se on 24v 4x4
:D
kertokaapa tietämättömälle
jos tää vehje tulee mulle niin muutan nikkini scorpio friikiksi
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ti Helmikuu 1. 1:35:58 2005

ikinä en oo kyllä moisesta vekottimesta kuullut joten en sano mitään mutta kuullostaa aika mielenkiintoiselta.. :)
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ti Helmikuu 1. 7:16:09 2005

Kelatkaa nyt vähän? 4x4 ja automatti. Ei ikinä. Mikä laatikkokin siinä silloin ois. Lähin olis jostain Explorerista, mutta tuskin. Tainnu toi 4x4 lipsahtaa vahingossa.

Juu, ei ole Cossu Scorppia tehty 4-vetona koskaan, paitsi reippaitten alan harrastajien toimesta.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ti Helmikuu 1. 11:38:33 2005

noita vastauksia odotinkin.
olen itse samalla kannalla.
nimittäin kuvistä nään että kyseessä on cossu ja automaatti mutta missään ei ole todisteita nelivedosta.
laitoin jo kundille kyselyn että ootteko ihan varma tästä nelivedosta.
jos se on pelkkä varkku kossu niin paljonko sellaisesta pitäis maksaa ettei ole huijattu ,auto on päällepäin virheetön ja ajokilometrit noin 200000km
ja olisko joku kiinnostunut siitä?
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ti Helmikuu 1. 12:19:45 2005

kotosuomesta ei saa alle minkäänlaista mulkosilmäcossua alle 10t... että sen mukaan.

mekaanikkorace
Viestit: 226
Liittynyt: Ma Marraskuu 8. 21:01:36 2004

Viesti Kirjoittaja mekaanikkorace » Ti Helmikuu 1. 18:25:06 2005

jep jep 4x4 ja automaatti teoriassa mahd. mutta käytännössä ei.
Kysyttiin Scorpio 4x4:n kanssa automaattilaatikko huoltajalta ks.
asiaa viimevuonna ja scorpion oman automaatin perään ei saa jakolaatikkoa "heittämällä" ja explorerin 4x4 laatikko on ulkomitoiltaan
niin iso ettei mahdu tunneliin ilman isontamista ja muisteli vielä
että etuvedon kardaani lähtisi alapuolelta,tai alaviistosta ja explorerissa
ei etuperä ole öljypohjassa. mutta 4x4 manuaalina helppohomma :)
Capri mkIII 2.8 injection -81
Escort mkII "rs2000" projekti-80

Sierraxr4x4
Viestit: 275
Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Sierraxr4x4 » Ti Helmikuu 1. 21:18:07 2005

kyllähän OSAAVA saa automaatin perään liitettyä 4wd jakolaatikon :wink: tiedä tapauksen jossa on lykätty t5 askin perään 4wd jakolaatikko, ja vielä toimiva 8) ei siitä sen enempää :roll:
sierra xr4x4
escort mk1

MoloA
Viestit: 272
Liittynyt: To Tammikuu 8. 22:07:37 2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MoloA » Ti Helmikuu 1. 22:18:52 2005

Sierraxr4x4:
Mieluusti kyllä lisää asiasta saa kertoilla.
#682

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Ti Helmikuu 1. 22:25:59 2005

kyllähän OSAAVA saa automaatin perään liitettyä 4wd jakolaatikon tiedä tapauksen jossa on lykätty t5 askin perään 4wd jakolaatikko, ja vielä toimiva ei siitä sen enempää


En epäile.... mutta se että onko aikaa rajattomasti väsätä ja kehitellä..

Ite olen siinä mielessä huono autoharrastaja et toi aika on rajallista, tulee sit etittyy helppoja vaihtoehtoja.... :?
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ti Helmikuu 1. 22:45:19 2005

tämä tapaus tuli kiinnostavaksi kun tää kaveri totissaan kahteen eri kertaan väittää että tää on 4x4.
mulla on kuva priefistä johon on kirjoitettu 4x4 mutta kuulakärki kynällä.
alkuperäisyyteen en heti usko mutta jos todella joku on tehnyt sen vehkeen niin pitääpi tarkistaa miten sen saisi kilpiin suomessa.
ja lähinnä kysyinkin alussa että onko joku koskaan kuullut jotain tälläisesta alkuperäisestä.Esim. kokeiluja mitä tehdas on tehnyt, nimittäin auto on bonnissa ,golognen alueella jossa on fordin tehdas....... vosiko tää olla sittenkin tehtaan tekemä
:?: :?: :?: :?: :?: :?:
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Ke Helmikuu 2. 9:07:15 2005

Muistelen jostain lukeneeni et ainakin paperilla olis aikanaan esitelty jollekin kehitysryhmälle mahdollisuutta ottaa tuotantoon 24v 4x4


Mut oiskohan noin myöhään vasta moisia tehty esim. yksi kappale.....

MIELENKIINTOISTA.....

No melko varmasti jonkinasteinen huijausyritys...

Mut jos saat edullisesti ni onhan siinä ihan hyvä 2wd versio..
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ke Helmikuu 2. 9:10:47 2005

mk4 escorttiinkin oli taannoin täälläkin myynnissä 4wd tekniikka, ei mahdoton ajatus että protoja ois tehty tomaatti + 4wd scorpioinakin.. mut erittäin epätodennäköistä on että mikäli proto on tehty että se ois tavallisella pulliaisella myynnissä - vieläpä edullisesti...

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ke Helmikuu 2. 9:35:09 2005

joo mää vähän epäilen kans tota mitä kirjoitin.
luulen kyllä etäsiellä on m+s renkat alla ja se tekee jonkun turkkilaisen mielestä sen nelivetoiseksi.
katotaan mitä se haluaa rahaa siitä tollaisia -95 saa halvimmillaan 1500 ja -97 kalleimmillaan 10000 egee.
kerron sitkun tiedän paremmin
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Boss429
Viestit: 113
Liittynyt: La Kesäkuu 1. 20:39:33 2002
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Boss429 » Ke Helmikuu 2. 14:23:00 2005

tää nyt tuskin liittyy mitenkään mihinkään mutta:
Project FBA: Ford V6 DOHC Ford Scorpio 24v engine, Koln 2.9-based MY1990½
Project FBB: V6 Ford Scorpio 24v engine, 4x4 version of FBA
Project FBC 2.9L: 2.9 litre modified version of standard FBA
Project FBC 3.4L: modified version of FBA based on 4 litre Ford block
Project FBD: 4 litre version of FBA.

http://www.cosworth-technology.co.uk/70 ... story4.htm
´86 Sierra 2.0 Ghia 16V Cosworth
´82 Sierra 2.0 Ghia Automatic
´85 Sierra 2.0 Ghia
´87 Sierra 2.0 GL
´90 Sierra 2.0i GL

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ke Helmikuu 2. 23:21:45 2005

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 1144258923&

lisää löylyä
tässä on mielenkiintoinen myytävä.
ja ei ole eka kerta kun tulee vastaan
automaatti 12v kone kylläkin ja 4x4 ilmoituksessa.

edit:linkki lyhennetty
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

BBT
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja BBT » To Helmikuu 3. 11:13:16 2005

Tervehdys Scorpio tietäjät. Päätinpä tulla kuokkimaan tänne "teidän" valtakuntaanne ja vaivata teitä muutamalla kysymyksellä, enkä viitsi avata turhaan uutta topiccia, mut katsotaan sitte jos asia tulee enemmänajankohtaiseksi. Homman nimi on tämä: tänään pitäis vähän koeajella -93/94 Scorpiota, koneena 2.9i (12V), kovalla laatikolla. Automekatsukaveri on sillä jo ajellut ja sanoo ettei mitään hälyttävää tuntunut/kuulunut, eli tekniikan pitäis olla OK. Mutta, onko jotain muita tyyppivikapaikkoja, mitkä pitäis ensisijaisesti ja ehdottomasti tsekata? Takakaarissa tais olla pientä fordimaista kukkaa...

On toi porrasperäinen Scorppi aina miellyttäny silmää ja nyt kun duuninpuolesta joutunee enemmän käyttämään autoa, alkaa auton vaihto tulla väistämättä eteen.. Sierrasta ei haluais luopua, mutta kun vaakakupissa ovat "kuoppatutka" ja "sohva", niin pistää miettimään. Scorppi on kuitenkin ilmeisesti kohtuu mukava auto maantiellä...?

MikaM
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja MikaM » To Helmikuu 3. 11:52:37 2005

BBT: Scorpio on mukava ajella maantiellä. Hiljainen ja pehmeetä kyytiä. Kannattaa tosin muistaa että nuo eurov6 koneet ei oo halpoja :D eli osat maksaa ihan maltaita. Jenkki kasikoneet on paljon halvempia ostaa ja korjata.

Tuntuu että puolessa scorpioista ei toimi absit tms. ja näin omalla kokemuksella sanon että mikäli päästöjen kanssa on ongelmia niin tulee olemaan yhtä helvettiä kun on vähäpäästöinen. Huomenna lähenkin muuten hakemaan uutta konetta!!!

Ja kato ettei kaaria ja helmoja oo paikattu lasikuidulla niinku mun skorpparissa oli :twisted: SANO ETTÄ ON GHIA!!! ei muuten kannata ostaa. plus pitää olla KAIKKI herkut.

cologne
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Tammikuu 8. 14:44:30 2003
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cologne » To Helmikuu 3. 19:53:19 2005

Miten hyvä skorppi on lahoomaan alustasta ?
Onko noi 2.4 tai 2.9 osat yleensä kalliita, jotain esimerkkejä ?
Motonetissä ei näyttäs koneen osia olevan tarjolla saako niitä edes muista varaosa puljuista, vai onko ne osat ostettava Fordilta.
Fix Or Repair Daily
------------------------------------------------------------
Ford Taunus 17m -66 2.3 V6 automatic
Ford Mondeo -97 1.8 Turnier

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » To Helmikuu 3. 20:54:24 2005

aluksi alkuperäiseen topiikkiin
auto oli tosian väärä 4x4 se on vain takapotku mutta tuntuu olevan kivan halpa :shock: :D :D :D :D
tekisköhän takapotkulla mitään ?

sit sun ongelmaan.
scorppari ruostuu niinkuin muutkin
mutta pahin paikka on kaari takana.
jos ostat alkuperäisen suomi scorpin niin lykkä til.
93 on sen verran uus että ruoste ei välttämättä ole tehnyt vielä paljoa.
sähköt vähän renkkaa mut ne voi fiksata aika helposti.
moottorin laakerit ja alakerrantiivisteet käy 2.8 moottorista.
yläpää onkin siten vaikeampi.
mutta kyllä niihin osia saa muualta maailmasta esim burton bower tai ford diilerit
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » To Helmikuu 3. 22:08:14 2005

Lisää löylyä.....

Mulla kokemusta enimmäkseen 4x4 scorpeista (-86,-88,-91)

Abs:it pelleilee joskus (mulla ollu tosi vähän ongelmia, vain yhen anturin joutunu vaihtaa)

Ruostuu kaarista, helmat heti siitä takarenkaan etupuolelta ja takapuskurin takaa, mut ei mun mielestä sen enempää ku muutkaa ton ikäset autot.

Mukava auto ajella, kokoon nähden edulliset osat (ei tosin foordilla,mut saa niitä muualtakin)

Kulutus 4x4 versioissa matka-ajossa (90km/h) n.8,5-9,5l/100km

Ghia varusteisena herkkuja mukavasti.

Mun kulkineissa ollu vähän vikoja.

Laatikoista sen verran et jos niin vanhan ostaa mis type-9 ni sen laakerointiin voi varautua tossa 300tkm jälkeen....

Mikähän tää koneiden osien hintapelko on :?:
Mulla ei oo kyllä tarvinnu koneelle tehä mitään (nyk. - 91 mittarissa 300tkm ei ylimäärästä öljynkulutusta eikä muutakaan häikkää)

Paras minkä tiedän 2.9 12v 4x4 ajettu 700tkm, koneelle ei oo tarvinnu remppaa tehä ja pääsee 10tkm ilman öljyn lisäystä.

Suosittelen (taijan kyl olla vähän scorpio fani :? )
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja jouni » To Helmikuu 3. 22:41:03 2005

No mitä nyt minäkin tuohon omaan 2.9i:hin kyselin Autokivitilalta laakereita, männänrenkaita ja tiivisteitä niin ei nuo nyt niin sairaan kalliilta tuntuneet. Vaihtohtoina sieltäkin löytyy Fordin tuotteille mm. Clevite laakerit ja Total seal männänrenkaat, joiden hinnat on reippaasti halvemmat.

Ja kun 12V 2.9:n kanavat näkee, niin enää ei ole paluuta vanhempiin cologneihin. Onneksi ei ole vielä päässyt 24V kansia hiplaamaan...
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

cologne
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Tammikuu 8. 14:44:30 2003
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cologne » Pe Helmikuu 4. 8:27:25 2005

NOh kaaret ei ole paha, juttu kunhan runkopalkit tai helmat eivät lahoa käsiin...
Onko type 9 tosiaan noi huono... Pakko epäillä ??
Fix Or Repair Daily
------------------------------------------------------------
Ford Taunus 17m -66 2.3 V6 automatic
Ford Mondeo -97 1.8 Turnier

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Pe Helmikuu 4. 8:31:40 2005

Niin, lieneekö huono vai käyttäjien huono huoltoko on aiheuttanu vian....

Kaverin kans tehty 4 type-9 loodaan remppa.....
Kaikissa kilsat ollu välillä 250-350tkm

Laakeri vikahan sinne tulee joko pää- tai sivuakselille...
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja jouni » Pe Helmikuu 4. 8:35:44 2005

No jos loota on alunperin suunniteltu 2.0 vaparin perään, niin ei kai tuolta paljon voi odottaa V6:n perässä...?
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

cologne
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Tammikuu 8. 14:44:30 2003
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cologne » Pe Helmikuu 4. 8:37:24 2005

scorpio4x4 kirjoitti:Niin, lieneekö huono vai käyttäjien huono huoltoko on aiheuttanu vian....

Kaverin kans tehty 4 type-9 loodaan remppa.....
Kaikissa kilsat ollu välillä 250-350tkm

Laakeri vikahan sinne tulee joko pää- tai sivuakselille...
Oliko kalliit osat ?
Pitäs tehdä 5v type 9 (DSL) jonkunlainen remppa tuli ostettua semmonen tohon Capriin.
Käyköhän 1.ratas tosta type E laatikosta, kun DSl 1. ratas on hieman lyhyt 3.9..
Fix Or Repair Daily
------------------------------------------------------------
Ford Taunus 17m -66 2.3 V6 automatic
Ford Mondeo -97 1.8 Turnier

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Pe Helmikuu 4. 8:58:18 2005

Osat lienee n.600 egen kieppeillä.... tosin sillon ne ei kaikki oo kyllä foordin kautta hommattuja.
Mut laakeri liikkeistä löytyy kyllä ihan samat laakerit kun foordilta mut puoleen hintaan :)
Tiivistesarja ja laatikon perän laakeri ainakii täytyy ottaa foordilta ja muist. jotain muuta pientä.

Tohon rattaan käymiseen en ota kantaa, en niin paljon värkänny et käviskö nuo toisiinsa.
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

BBT
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja BBT » Pe Helmikuu 4. 9:43:16 2005

Lähtee tää sierra friikiin topicci vähän rönsyilemään. Mut joo, Scorpio tuli koeajettua, tekniikka pelitti moitteettomasti (mukaanlukien ABS:t), ruostevikaa ei juurikaan ollut, pientä kukkaa repsikan takakaaressa. Sisustakin oli lähes tiptop kunnossa. Auto jätti kaikinpuolin todella positiivisen vaikutuksen, nyt kattellaan mitä tuleman pitää. Sierran jos saa hävitettyä, ja scorppi pysyy "tallella", niin kaupat on aika todennäköiset...

Saa aika pirun kalliita osia olla, ennekuin mua kummemin yllättää, sen verran €uroja tonne Sierran koneeseenkin uppos...

Remppahommin en ihan heti usko joutuvani, auto olikin -94:n, ajettu 160tkm ja ensimmäiseltä omistajalta. Palaan asiaan jos kaupat tehdään, nyt voitte palata alkuperäiseen 4x4-aiheeseen... :D

Kiitos!

cologne
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Tammikuu 8. 14:44:30 2003
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cologne » Pe Helmikuu 4. 9:52:08 2005

No hyvä jos laakerit löytyy laakerifirmasta

jatketaan tota skorpion tai vaihdelootan mietintää
tuolla niin ei mene tämä off-topiciksi

http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... hp?t=89881
Fix Or Repair Daily
------------------------------------------------------------
Ford Taunus 17m -66 2.3 V6 automatic
Ford Mondeo -97 1.8 Turnier

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Pe Helmikuu 4. 12:50:28 2005

cologne kirjoitti:No hyvä jos laakerit löytyy laakerifirmasta

jatketaan tota skorpion tai vaihdelootan mietintää
tuolla niin ei mene tämä off-topiciksi

http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... hp?t=89881
eri turhan kannata vaihtaa topiikkia kun tääkin asia selvis jo
tähän perään vaan voi jatkaa
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Pe Helmikuu 11. 23:51:15 2005

jatkan tänne perään kun tää liittyy scorpio 4x4 malliin. ja on mun aloittama topiikki
mitkä vanteet sopii eteen tähän vehkeeseen.
mikä on maksimi leveys vanteella ja mikä on ET jonka olette saaneet pyörimän alla.(kirjoitettu hullusti)
nimittäin huusin saksasta 8x17 vanteet eteen ET 35llä.
mahtaako nää pyöriä alla ilman työstöä.
taakse tulee 9.5 leveät 8)
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Tero_s
Viestit: 179
Liittynyt: To Heinäkuu 3. 10:51:10 2003
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tero_s » La Helmikuu 12. 11:08:32 2005

cologne kirjoitti: Käyköhän 1.ratas tosta type E laatikosta, kun DSl 1. ratas on hieman lyhyt 3.9..
Ei käy. Jos ajattelit välitystä muuttaa yhden rattaan vaihdolla niin ei onnistu. Rattaat kulkee pareina (jakohalkaisija ja akseliväli) ja lisäksi ryhmäpyörä on yhtä klimppiä eli siihen ei rattaita vaihdella, ainakaan koti konstein.

Vastaa Viestiin