tuli ostettua turbo välikoppa rojekti
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
tuli ostettua turbo välikoppa rojekti
eli kävin hakeen tollasen turbo luvilla olevan välikopan, jossa ei ole papereihin laitettu tehorajoja ym.merkintöjä.
nyt täytyis sitten rakennella turbo kone 1,6 ohc kaasari moottorista.
hankita pitäis turbo, pakosarja ja kaasarit.
minkä turbo olis hyvä?
mitä koneelle kannattais tehdä, tarkoitus olisi virittää reilusti, mutta kuitenkin niin ettei kestävyys kärsisi liikaa?
mitkä kaasarit koko?
entä pakosarja/putkisto?
minkä verran on mahdollista saada koneesta tehoja?
perä, laatikko ym. luonnollisesti vaihdetaan järeempiin.
pistäkäähän vinkkejä
nyt täytyis sitten rakennella turbo kone 1,6 ohc kaasari moottorista.
hankita pitäis turbo, pakosarja ja kaasarit.
minkä turbo olis hyvä?
mitä koneelle kannattais tehdä, tarkoitus olisi virittää reilusti, mutta kuitenkin niin ettei kestävyys kärsisi liikaa?
mitkä kaasarit koko?
entä pakosarja/putkisto?
minkä verran on mahdollista saada koneesta tehoja?
perä, laatikko ym. luonnollisesti vaihdetaan järeempiin.
pistäkäähän vinkkejä
-
- Ylläpitäjä
riippuu tietysti siitä,että millai se kone nyt on tehty,onko jo turbokäyttöön tehty>puristuksia laskettu jne....(ja täytyyhän niitä laskea jos mienaa ahttaa)
turbona 1,6:lle vois yks vaihtoehto olla garretin to3
kaasarit vois olla paineistetut 40 dellortot tai weberit
pakosarjana joku peltisarja turbokäyttöön tai aeturbon valusarja myös hyvä vaihtoehto.
putkistona mun mielestä kannattaa käyttää ainaki 2,5" putkistoa.
noi on mun ajatuksia,täällä voi olla sellasiaki kavereita jotka ovat juuri tuommosta pataa rakentaneet ja osaavat sanoa paremmin mitä kannattaa tehä,mutta tuossa jotain ehdotuksia.
kokeile myös haulla.täällä on paljo juttua turbottamisesta,joista vois saada hyviä tietoja
turbona 1,6:lle vois yks vaihtoehto olla garretin to3
kaasarit vois olla paineistetut 40 dellortot tai weberit
pakosarjana joku peltisarja turbokäyttöön tai aeturbon valusarja myös hyvä vaihtoehto.
putkistona mun mielestä kannattaa käyttää ainaki 2,5" putkistoa.
noi on mun ajatuksia,täällä voi olla sellasiaki kavereita jotka ovat juuri tuommosta pataa rakentaneet ja osaavat sanoa paremmin mitä kannattaa tehä,mutta tuossa jotain ehdotuksia.
kokeile myös haulla.täällä on paljo juttua turbottamisesta,joista vois saada hyviä tietoja

-
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
jatkuuuu
joo rahaa siihen menee kyllä edelliseen välikoppaan meni jotain 6-7000 euroa eikä koneelle vielä tehty juuri mitään!!!
mutta ajan ja rahan menosta olen kyllä tietoinen...
nyt on saatu auto purettua ja aloittelen massan poistoa pohjasta on muuten paskamaista hommelia sormet palaa ku föönailee ja raapii lastalla.
ensimmäinen suurempi hankintakin tuli tehtyä, jouduin ostaan hitsaus vehkeet ja rahaa palo ja paljo.
mutta ajan ja rahan menosta olen kyllä tietoinen...
nyt on saatu auto purettua ja aloittelen massan poistoa pohjasta on muuten paskamaista hommelia sormet palaa ku föönailee ja raapii lastalla.
ensimmäinen suurempi hankintakin tuli tehtyä, jouduin ostaan hitsaus vehkeet ja rahaa palo ja paljo.
-
- Viesti: