94mm pahvi OHC:hen

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

94mm pahvi OHC:hen

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Ma Helmikuu 14. 19:17:36 2005

Eli mm. junnikkala, lautamäki ja autoracing tullu tutkittua. Saldona Cometic 130€, Fel-Pro [ei muista]€, Ajusa 75€ ja joku massa tiiviste 68€. Mitä muita pahveja tiedossa? Nyt paikallaan Ajusa. Alkaa antautua, kansi ehkä kiero. Poraus siis 94mm.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

fordrs2000
Viestit: 3770
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
Paikkakunta: Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fordrs2000 » To Helmikuu 17. 13:44:46 2005

kyllä sulla jotain vikkaa on jos ei ajusa kestä.... 94mm on semmoinen ollu aina eikä mitään ongelmia... pistä liekkirenkaat

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » To Helmikuu 17. 15:18:06 2005

Miksei Cometic, normaali Ajusatki pelannu aika hyvin jos perusasiat kunnossa. Kannattaa hakata itseään vaikka nokkosilla ennenkun liekkirenkaat.

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Su Helmikuu 27. 18:01:25 2005

Kävin hakee Junnikkalalta Ajusan. Kun juttu mene niin että tuo moottorin tapanen ruiskautti jäähytinnestettä kannen ja lohkon välistä. Ja pieniä lämpöongelmia on ollu. Tulpat ok, öljyt ok, mut vettä häviää vähän. Kiristin sitten kantta ja tilanne oli se, että venyvät pultit oli n. 90Nm ennen kiristystä. :roll: :roll: . No, vettä ei tule enää ulospäin, mut vettä häviää edelleen vähän ja välillä pata kuumenee. Painetta ei tee, eikä ilmakuplia paisariin, mut silti tuntuu että kanteen tulee ilmalukko, kun tekee kunnon polkasun. Kylmempi termari autto vähän, enää ei oo lämmöt aina yläkantissa.

Täytynee oikasta tuo kansi ja ihmetellä sitten lisää...
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Vastaa Viestiin