Eli vika olisi seuraavanlainen, kylmänä toimii moitteetta, ja kun lämmöt saavuttavat normaali tilansa niin alkaa nykiminen.
Itse epäilin tietysti aluksi tuota kaasuläpänasentotunnistinta, mutta tuskin siihen nuo lämmöt vaikuttaa, eli nykisi kylmänä sekä lämpösenä.
Ruisku on mallia lambdallinen, mutta lambdan johdon irroitettaessa sama nykiminen jatkuu (ennen toiminut kyllä ilman lambdaakin), eli vika todennäköisesti ei siinäkään ole.
Tyhjäkäynti on ihan normaali, ei aaltoile eikä muutakaan sekoile.
Auto mistä on kyse on 2.0 tbo johon vaihdettu scorpiosta ruisku, lisätty lisäriakstus, ja kun ahdot saavuttaa tuon nykimisen jälkeen lisärikastus pisteen ja lisäsuutin tulee mukaan niin käynti muuttuu taisaiseksi, eli bensan saanti ongelmahan tässä olisi kyseessä
