Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Micky
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Micky » Pe Helmikuu 25. 3:37:52 2005
kentcams rl32 tiedot tarvis löytää...uudet katalogit ei tunnu tuntevan...
edit: RL21 nokan arvot haussa eikä tuo aiemmin kirjoittamani...hittolainen juu..

Viimeksi muokannut Micky, Pe Helmikuu 25. 15:56:24 2005. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Popi
- Viestit: 5538
- Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
- Paikkakunta: Keski-Uusimaa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Popi » Pe Helmikuu 25. 7:55:23 2005
Autoracingin 2003 luettelo sanoo
Käyttö: ralli
Tehoalue: 3000-7750
Asteet: 322
Nosto (imu/pako): 13.10/12.59
AT: CF36
Jouset: VS42
US: 108 astetta
Teholisä: -
-
Micky
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Micky » Pe Helmikuu 25. 15:51:44 2005
Yön selässä kirjotettu viestini osoittautu hiukan vääräksi...koitetaas uudelleen jos löytys siis RL21 nokan notuleita eikä mitään RL32 notuleita......

-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Pe Helmikuu 25. 16:08:53 2005
Ford - Archive
Model : Pinto 2000 SOHC
Part Number : RL21
Application : Fast Road / Rally
Power Band : 2500 - 7500
Valve Lift : 11.92mm
Duration : 314 Degs
Timing Figures : 52/82 , 92/42
Valve Timing : 105 Degs
Valve Clearance : 0.25mm
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
Fullspeed
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja Fullspeed » La Helmikuu 26. 12:34:01 2005
Mihin oot keppiä työntämässä??? Itellä ko. nokka paikollaan rieskassa.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
-
Micky
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Micky » La Helmikuu 26. 22:02:24 2005
escorttiin menossa takasin...tuo mun nokka on gt-motorssin tekemä rl21 vastaava...tarvii varmaan soittaa ja varmistaa arvot kun noi asteet ei ainakaa pid paikkaas ton mun nenän kans(ne on ainoot mitä siit tiedän faktoi)...hmmm....
-
LasseK
- Viestit: 111
- Liittynyt: La Syyskuu 4. 19:19:07 2004
- Paikkakunta: P-Pohj.
Viesti
Kirjoittaja LasseK » Ma Maaliskuu 7. 19:51:25 2005
Löytyiskö tietoja KC RL1 nokalle?
#976
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Ma Maaliskuu 7. 19:57:30 2005
Ford - Archive
Model : Pinto 2000 SOHC
Part Number : RL1
Application : Rally
Power Band : 3000-7500
Valve Lift : 11.67mm
Duration : 324 Degs
Timing Figures : 56/88 , 88/56
Valve Timing : 106 Degs
Valve Clearance : Inl 0.20mm Exh 0.25mm
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
LasseK
- Viestit: 111
- Liittynyt: La Syyskuu 4. 19:19:07 2004
- Paikkakunta: P-Pohj.
Viesti
Kirjoittaja LasseK » Ma Maaliskuu 7. 20:09:46 2005
siipicossu kirjoitti:Ford - Archive
Model : Pinto 2000 SOHC
Part Number : RL1
Application : Rally
Power Band : 3000-7500
Valve Lift : 11.67mm
Duration : 324 Degs
Timing Figures : 56/88 , 88/56
Valve Timing : 106 Degs
Valve Clearance : Inl 0.20mm Exh 0.25mm
Ei tuo lontoo oikee vielä kovi hyvi onnistu nii kysytää....
eli tarkottaako tuo Inl imua ja Exh pakoa?
ja mitä tuo degs tarkottaa? asteitako?
#976
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Ma Maaliskuu 7. 20:11:25 2005
L@te kirjoitti:siipicossu kirjoitti:Ford - Archive
Model : Pinto 2000 SOHC
Part Number : RL1
Application : Rally
Power Band : 3000-7500
Valve Lift : 11.67mm
Duration : 324 Degs
Timing Figures : 56/88 , 88/56
Valve Timing : 106 Degs
Valve Clearance : Inl 0.20mm Exh 0.25mm
Ei tuo lontoo oikee vielä kovi hyvi onnistu nii kysytää....
eli tarkottaako tuo Inl imua ja Exh pakoa?
ja mitä tuo degs tarkottaa? asteitako?
Aivan oikein olit tiennyt
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.