kokemuksia k-jetistä ohc turbos

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

lauthi
Ylläpitäjä

kokemuksia k-jetistä ohc turbos

Viesti Kirjoittaja lauthi » Pe Maaliskuu 11. 21:40:51 2005

nii sellaasta vaa miätiin että onko jollain kokemusta tosta saabin k-jetistä tos ohc turbos. mihin asti riittää?? ei löytyny haulla.. nii toi k-jetti on sit tosta turbo saabista.

Hessu
Viestit: 1284
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja Hessu » La Maaliskuu 12. 7:37:17 2005

se vois olla niinku et jotain 200hv ,, ehkä vähä yli ...jos laittaa kuusi pyttyisen määrän jakajan (ja tietty 6 suutinta) niin niillä on otettu jotain 240 :)
Ford Orion 1.6 GL aut. -83 MR, Fiesta Mk1 Jester Kitcar

kynsi
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja kynsi » Su Maaliskuu 13. 11:36:31 2005

Rs-turbo keskusteluissa on vissiin ihan samasta ruiskun määränjakajasta kyse.

Määränsäädin muistaakseni oli jotaki 180-190hp.

Itelläni oli 2.0 ohc+pikkuturbo ja 0.5 ahtoja, lisäs vähä ahtoja niin laihalle meni.

Ahaa. Luin uudelleen, ja huomasin että oli turbosaabin k-let kyseessä.
Se on se kuusikulmainen, ja pitäisi riittää pidemmälle.

lauthi
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja lauthi » Su Maaliskuu 13. 18:22:02 2005

juu on se kuuskulmanen..tuo 200hv onki mulle aluksi ihan simppeli määrä ja tuohonhan on aika helppo lisätä lisärikastin..

Vastaa Viestiin