Jenkarajoitin
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Jenkarajoitin
Asensin ohc mottiin lucasin kärjettömän sytytyksen ja nyt rajoitin ottaa juuri kun koppi alkaisi kulkea eli n. 7000 kierroksen kohdalla pätkäisee sytytyksen...saako rajoitinta pois mitenkään?Pääseekö tonne boxiin kurkkaamaan ilman että hajoaa?
Kärellinen jakaja oli siinä parempi että se otti sen +8000jenkaa mutta käret ei enää sitten kestä...
Kärellinen jakaja oli siinä parempi että se otti sen +8000jenkaa mutta käret ei enää sitten kestä...
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Aaltoileva veto voi johtua laihasta seoksesta.fomoco3 kirjoitti:Kiekat alkaa seilaamaan veto päällä...saako sitten niin raakasti bensaa ettei pala enää..?Ares kirjoitti:Ei pitäisi olla rajoitinta tulitikkuloodas ainakaan alle 8000rpm...
Olisko boksissa vikaa tai tulpat rupee tolloin vittuilemaan?
Sanokoon Tietäjät paremmin...
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
Sierra Cosworth 4x4 ´90
-
- Viestit: 441
- Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
- Paikkakunta: Riihimäki
Ennemmin veikkaisin et käy laihalla yläpää.fomoco3 kirjoitti:Kiekat alkaa seilaamaan veto päällä...saako sitten niin raakasti bensaa ettei pala enää..?Ares kirjoitti:Ei pitäisi olla rajoitinta tulitikkuloodas ainakaan alle 8000rpm...
Olisko boksissa vikaa tai tulpat rupee tolloin vittuilemaan?
Sanokoon Tietäjät paremmin...
Koitas ensin pienentää tulppien kärkiväliä hieman.
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Voiko mennä laihalle kun on 45-tuplat paikoillaan ja sotkee tulppia jos pitemmän aikaa tyhjäkäynnillä,säätöjä en ole ehtinyt ruuvailla mutta luulis että tavaraa riittää...ckolli kirjoitti:Ennemmin veikkaisin et käy laihalla yläpää.fomoco3 kirjoitti:Kiekat alkaa seilaamaan veto päällä...saako sitten niin raakasti bensaa ettei pala enää..?Ares kirjoitti:Ei pitäisi olla rajoitinta tulitikkuloodas ainakaan alle 8000rpm...
Olisko boksissa vikaa tai tulpat rupee tolloin vittuilemaan?
Sanokoon Tietäjät paremmin...
Koitas ensin pienentää tulppien kärkiväliä hieman.
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Meno maistuu hyvin mutta sitten siinä 7000 pintaan kun vetää nappi laudassa niin alkaa kierrokset seilaamaan ja jopa tuntuu kuin veto pätkisi välillä-->vaikuttaa rajoittimelle mutta kun sitä ei kerta ole niin mitä v*ttua...Ares kirjoitti:Luulen kyl ettei ainakaan laihalle mene jos prötäämään alkaa, ennemminkin saa liikaa, mut eihä se haittaa...Miten se tarkalleen ottaen tekee?
Sytkää koetettua säätää ja katottu strobollakin kertaalleen...
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Mites se kaasareiden koko vaikuttaa seokseen? Tai miten tyhjäkäyntiseos vaikuttaa yläkierroksilla? Onko mitään hajua suuttimista/kurkuista?fomoco3 kirjoitti: Voiko mennä laihalle kun on 45-tuplat paikoillaan ja sotkee tulppia jos pitemmän aikaa tyhjäkäynnillä,säätöjä en ole ehtinyt ruuvailla mutta luulis että tavaraa riittää...
Ei mulla laiha seos ikinä vaeltelua aiheuttanut.
Tulppien kärkiväliin en koskaan koskenut.
Pistin viimeksi perstuntumalta 45/160/190 suuttimet, Tuntui ajossa puutuvan yläkierroksilla -> johtui laihasta seoksesta -> dynossa vaihdettiin 200 pääsuutin ja 170 lisäilma ja johan rokkasi. 2.0ohc/40-tuplat, nätit päästöt, nätit tulpat, ~160hp 6500-7200rpm Sporttiauton
?pessimistisessä? dynossa.
Ja minäkin luulin että tavara riittää. Ei kannata luulla, luuleminen on kallista. Tietäminen on halpaa.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Eilen illalla tutkin asiaa ja huomasin että bensaa ei enää tullut ollenkaan kaasareille, pumppu kyllä löysi aina paineen mutta ei vaan missään näkynyt.Tarkistin sitten b-suodattimen jo kolmatta kertaa ja siellähän oli sormenpään kokoinen roska...nyt virtaa bensa ja lähden tänään kokeilemaan radalle.
Suuttimista ei ole hajuakaan mutta eipä nuita ole mitä vaihdella niin ajan nyt näillä, enkä kyllä ala poraamaan isommiksi, siitä ei ole kuin huonoja kokemuksia...
Suuttimista ei ole hajuakaan mutta eipä nuita ole mitä vaihdella niin ajan nyt näillä, enkä kyllä ala poraamaan isommiksi, siitä ei ole kuin huonoja kokemuksia...
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Niin! Saa olla vaikkä 55mm "mörkö" Weberit, niin laihalla käy jos suuttimet on liian pienet. Se on semmoista tiedettä noitten kanssa että! Omassa viime syksynä pyöri tyhjäkäynti paksulla ja kun vaihdettiin seuraava pienempi koko tyhjäkäyntisuuttimia, niin laihalle veti ja räiski sarjaan. Seosputkia on erilaisia esim. laihentaa välialuetta, rikastaa yläpäätä jne. Kokeilemalla selviää. Halvemmalla pääsee ja tulee parempi, kun vie suosiolla rullille! Osta seosmittari niin sillä näkee jo paljon. Ehdoton hankinta kilpa-autoon!Bootsi kirjoitti:Tahi sitten isompaa suutinta.fomoco3 kirjoitti:Auto tekee edelleen samaa ja vaikuttaa sille että pumpussa ei riitä tuotto...käy alakierroksilla rikkaalla ja yläkierroksilla rankasti laihalla...
Uutta pumppua ja testiä...
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!