sierra mk1>2 etuakseliston eroja?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
sierra mk1>2 etuakseliston eroja?
Niin kaivataan tietoa lähinnä normi sierran olka-akselista että onko mk1>2 jotain isompaa eroa?
Valussa näyttäs olevan eroa ainakin... Taka-ajatuksena tässä se kun tuo toinen puoli on saanut vähän kipeetä ja noita mk1 rojuja on "hyllyssä" niin sen laittasin sinne mk2:n tilalle.
Valussa näyttäs olevan eroa ainakin... Taka-ajatuksena tässä se kun tuo toinen puoli on saanut vähän kipeetä ja noita mk1 rojuja on "hyllyssä" niin sen laittasin sinne mk2:n tilalle.
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- CRSC jäsen 2017
- Viestit: 1263
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 10:55:12 2002
- Paikkakunta: Kuusankoski
En mäkään ole niissä mitään eroja huomannut
Jäsen #203
Ford Sierra RS Cosworth -86
Ford Sierra 2.0 Laser -85 (museoajoneuvo)
Ford S-Max 1.6i EcoBoost Titanium Business -14
Ford Sierra RS Cosworth -86
Ford Sierra 2.0 Laser -85 (museoajoneuvo)
Ford S-Max 1.6i EcoBoost Titanium Business -14
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
ahaa ymmärrän siis se osa missä on pyörän laakeri sisällä.
on niitä erinlaisia .
pienellä iskarilla oleva malli ja isolla iskarilla oleva malli
4x4 ja cossu malli jossa eri kiinnitys tapa iskarilla ja alatukivarrella
tavallisessa on pallossa mutteri
lisäksi sellainen missä on abs anturille paikka ja hammaskehä siellä sisällä.
on niitä erinlaisia .
pienellä iskarilla oleva malli ja isolla iskarilla oleva malli
4x4 ja cossu malli jossa eri kiinnitys tapa iskarilla ja alatukivarrella
tavallisessa on pallossa mutteri
lisäksi sellainen missä on abs anturille paikka ja hammaskehä siellä sisällä.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
- Paikkakunta: Laihia
Navaksi mä oon sitä ennen sanonut, mutta kai sitä pitää ruveta käyttään oikeata nimiä joskussierra friikki kirjoitti:ahaa ymmärrän siis se osa missä on pyörän laakeri sisällä.
on niitä erinlaisia .
pienellä iskarilla oleva malli ja isolla iskarilla oleva malli
4x4 ja cossu malli jossa eri kiinnitys tapa iskarilla ja alatukivarrella
tavallisessa on pallossa mutteri
lisäksi sellainen missä on abs anturille paikka ja hammaskehä siellä sisällä.

-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
navaksihan niitä moni sanoo mutta olka-akseli on oikea nimitys..olin ite kans vähän aikaa silleen et wtf ku kuulin ton nimityksen ensimmäisen kerran..aina oppii jotaan uutta..Ares kirjoitti:Navaksi mä oon sitä ennen sanonut, mutta kai sitä pitää ruveta käyttään oikeata nimiä joskussierra friikki kirjoitti:ahaa ymmärrän siis se osa missä on pyörän laakeri sisällä.
on niitä erinlaisia .
pienellä iskarilla oleva malli ja isolla iskarilla oleva malli
4x4 ja cossu malli jossa eri kiinnitys tapa iskarilla ja alatukivarrella
tavallisessa on pallossa mutteri
lisäksi sellainen missä on abs anturille paikka ja hammaskehä siellä sisällä.

EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
täsmennetäänpä vielä. eli olkatappi on se, jonka varassa pyörä kääntyy - teoriassa. mc phersonissa (ja myös muissa systeemeissä) ei ole varsinaista olkatappia vaan sen muodostavat alapallonivelen sekä yläpallon tai phersonissa joustintuen yläpään nivelpisteen välinen "tappi".
olka-akseli on puolestaan akseli tai kuvitteellinen akseli johon pyörä laakeroituu.
Muokattu oikeaksi
olka-akseli on puolestaan akseli tai kuvitteellinen akseli johon pyörä laakeroituu.
Muokattu oikeaksi

Viimeksi muokannut samiharju, Ma Maaliskuu 21. 20:09:35 2005. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Joop, heivataan se sinne alle ja katotaan sit taas kuinka viturallaa kulmat taas on...
Mullakin meni hetkenaikaa kysymystä tehdessä kun mietin että mikä prkl sen osan nimi taas nyt olikaan ja tuolla purkaamoiden varaosa listoissa puhuttiin olka-akselista niin sieltä se tuli sitten...
Taidan laittaa molemminpuolin mk1:n rojut kun tuntus olevan paremmat/uudemmat laakeritkin niissä.

Mullakin meni hetkenaikaa kysymystä tehdessä kun mietin että mikä prkl sen osan nimi taas nyt olikaan ja tuolla purkaamoiden varaosa listoissa puhuttiin olka-akselista niin sieltä se tuli sitten...
Taidan laittaa molemminpuolin mk1:n rojut kun tuntus olevan paremmat/uudemmat laakeritkin niissä.
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69