voi v****

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

voi v****

Viesti Kirjoittaja Montune » Pe Huhtikuu 1. 16:27:23 2005

eli lahdesta olin tänään tulossa cossulla, auto nyki ihmeellisesti.. lopulta ei vastannu kaasuun ollenkaan, ajoin tiensivuun ja kävi ehkä 1min ja sammui... vaihdoin tulpat, ei mitään... vanhat ihan mustana.. hörähtää, käy ehkä 1-2s ja sammuu taas... ei lähde enää käyntiin! autossa ollut sähkövikoja... painat kaasua 2000rpm, heittelehtii molemmin puolin ilman että pumppaa... ehdotuksia mikä on, pitäisi saada autoon luotettavuutta että uskaltaa lähteä mihinkään...

jiivee
Viestit: 1300
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:00:36 2001

Viesti Kirjoittaja jiivee » Pe Huhtikuu 1. 17:21:50 2005

Boksista fetti tai mikä liekään oikealta nimeltään paskana. Hauaala löytyy juttua.

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Pe Huhtikuu 1. 19:43:03 2005

Voiko nuo fetit mennä rikki ihan itsekseen ?
ex Jäsen #10

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Pe Huhtikuu 1. 19:57:12 2005

jiivee kirjoitti:Boksista fetti tai mikä liekään oikealta nimeltään paskana. Hauaala löytyy juttua.
eli jos joku viittii tarkentaa mikä toi "fetti" on... alko vi*uuhtaa ni lährin kotiteollisuuden keikalle=)... kysymys: "kannattaako viedä Sarkolan Pertulle?", osais kuulemma laittaa kuntoo.. kokemuksia??

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Pe Huhtikuu 1. 20:50:18 2005

FET TYRISTORI,TRANSISTORI.
Kaikki on signaalin vahvistajia.
esim cossun ruiskuissa nämä ohjaa muunmuassa suuttimia.
silloinkun tämä osa menee rikki se menee kerrasta.
tämä osa toimii on off tyyppisesti tässä käytössä ja menee todella harvoin
osaksi rikki.
jos epäilet että tällainen on hajonnut niin avaa vaan pksi ja katso sisälle .
avatessa heti haista sisälle,jos tunnet voimakkaan palaneen hajun niin se voi olla että on tikki.
(myös aika antaa oman "sähkö hajun" sisälle.)
jos huomaat rikkoutuneita osia niin vika on löytynyt,
katso kaikkia mustia kuoria TARKASTI NIMITTÄIN JOSKUS SE MUOVI ON VAIN VÄHÄN HALJENNU hups ei jaksa korjata.
lisäksi tarkasta kompponenttien tinaukset piirilevystä.
Kylmä juotokset tekevät 90% vioista jotka vain tulevat ja menevät.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Vastaa Viestiin