Sierra tekniikan vaihto V6

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

MikaM
Ylläpitäjä

Sierra tekniikan vaihto V6

Viesti Kirjoittaja MikaM » La Huhtikuu 9. 18:09:25 2005

Mulla on nyt ollut liikaa vastoinkäymisiä ton scorpion kanssa ja en enää ala sen kanssa harrastamaan. laatikko sökö ei muuta mutta kuitenkin.

ajattelin että ostaisin sierran kopan (esim 4-ovinen -88tms) ja laittaisin siihen 2.9iV6. haluin EI KATILLISEN siitä. eli auton tulee olla EI VÄHÄPÄÄSTÖINEN!!!

mitä kaikkea pitää tehdä että moisen saisi toimivaksi ja katsastuksesta läpi?

onko kannattavaa / mahdollista vaihtaa koko scorpion (-90) akselit vai pelkkä perä ja jarrut? haluisin mielellään sierraan absit joten tuo koko paskan vaihtaminen kuulostaisi mukavalta kun lukkoperäkin löytyy.

mikä laatikko kannattaa heittää jatkoksi? manuaali tällä kertaa

vaikuttaako prosennteihin esim jos vaihdan scorpiosta sisustan ja sähköisen takapenkin 8)

mitä vinkkejä tälläiseen projektiin annatte? rohkeasti hyviä ja huonoja puolia esille!!

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Sierra tekniikan vaihto V6

Viesti Kirjoittaja ukormi » La Huhtikuu 9. 21:00:50 2005

MikaM kirjoitti:Mulla on nyt ollut liikaa vastoinkäymisiä ton scorpion kanssa ja en enää ala sen kanssa harrastamaan. laatikko sökö ei muuta mutta kuitenkin.

ajattelin että ostaisin sierran kopan (esim 4-ovinen -88tms) ja laittaisin siihen 2.9iV6. haluin EI KATILLISEN siitä. eli auton tulee olla EI VÄHÄPÄÄSTÖINEN!!!

mitä kaikkea pitää tehdä että moisen saisi toimivaksi ja katsastuksesta läpi?

onko kannattavaa / mahdollista vaihtaa koko scorpion (-90) akselit vai pelkkä perä ja jarrut? haluisin mielellään sierraan absit joten tuo koko paskan vaihtaminen kuulostaisi mukavalta kun lukkoperäkin löytyy.

mikä laatikko kannattaa heittää jatkoksi? manuaali tällä kertaa

vaikuttaako prosennteihin esim jos vaihdan scorpiosta sisustan ja sähköisen takapenkin 8)

mitä vinkkejä tälläiseen projektiin annatte? rohkeasti hyviä ja huonoja puolia esille!!
Samiharju teki tuollaisen swapin juuri äsken.

Ainakin:
jarrut
kone ruiskuineen
tankki jos ei ole valmiiksi riskun tankki ( tai sitten entisen modaaminen )
laatikko

Takapenkki ei varmasti käy, eikä paljon muutakaan sisustasta. Ja kyllähän ne tykkää niistäkin prosentteja ottaa. Mutta mitäs siitä, kun ei tuon kanta-auton yli kuitenkaan mene.

Itselläni tuollainen swappiauto ilman kattia eikä ole huonoa sanottavaa. Toki voimaa saisi olla vieläkin lisää vaikka kyllä tuollakin pärjää normiliikenteen seassa :roll:

Laatikkona omassani type9. Laita MT75 jos kukkaro kestää. Ei mulla ole moitittavaa tuosta type ysistäkään.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Vastaa Viestiin