Pakosarjan vaikutus vääntöön

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

Pakosarjan vaikutus vääntöön

Viesti Kirjoittaja SamiH » Ke Huhtikuu 13. 9:49:48 2005

Maanantain muutettiin eccerin pakosarjaa niin että viimeinen kahdesta-yhteen kollektori muutettiin viriviri palikkaan.

Yllättävän suuri vaikutus perstuntumalla eto muutoksella :!: Tietysti muutoksia on tehty paljon muitakin mutta ero entiseen on väännön jatkuminen aina huippukierroksiin asti.

Nyt todettiin sitten kannen tekijän kanssa yhdessä että 2 ja vartti putkisto on ehkä jopa liian pieni.

Kommentteja ja kokemuksia muilla?
Ford Fiesta ST 2013
#727

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Re: Pakosarjan vaikutus vääntöön

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ke Huhtikuu 13. 16:43:53 2005

SamiH kirjoitti:Maanantain muutettiin eccerin pakosarjaa niin että viimeinen kahdesta-yhteen kollektori muutettiin viriviri palikkaan.

Yllättävän suuri vaikutus perstuntumalla eto muutoksella :!: Tietysti muutoksia on tehty paljon muitakin mutta ero entiseen on väännön jatkuminen aina huippukierroksiin asti.

Nyt todettiin sitten kannen tekijän kanssa yhdessä että 2 ja vartti putkisto on ehkä jopa liian pieni.

Kommentteja ja kokemuksia muilla?
Kollektoria ennen olevien putkien pituus vaikuttaa suoraan imutaajuuteen, ts. kierroslukuun jolloin poisto on maksimaalinen
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SamiH » Ke Huhtikuu 13. 22:00:30 2005

Missä ne vapari welhot on :roll:
Ford Fiesta ST 2013
#727

Vastaa Viestiin