Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tanari » Pe Huhtikuu 8. 9:26:31 2005
on tässä käyny mielessä että jos pistäis luistikaasareita 6kpl ja rakentais vaijereiden tilalle vivuston

onko kellään kokemuksia luisti kaasareista autokäytössä? imusarja olis helppo tehdä noille letkukiinnikkeisille kaasareille, meinasin että jos pistäis dellorton phf kaasareita kiihdytyspumpullisia..

ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
Ares
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
- Paikkakunta: Laihia
Viesti
Kirjoittaja Ares » Pe Huhtikuu 8. 10:19:13 2005
Heti aluksi ainakin, että en suosittele lattaluistia. Siitä se juuttuvakurkkuinen on kait alkunsa saanutkin?
Pyöreäluistinen on parempi...
Kohtuu helppo vehje säätää ja toimii paremmin kuin läpällinen...
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tanari » Pe Huhtikuu 8. 10:28:27 2005
Ares kirjoitti:Heti aluksi ainakin, että en suosittele lattaluistia. Siitä se juuttuvakurkkuinen on kait alkunsa saanutkin?
Pyöreäluistinen on parempi...
Kohtuu helppo vehje säätää ja toimii paremmin kuin läpällinen...
6kaasarin säätäminen käymään samallalailla ei kuitenkaan ole maailman helpoimpi asioita ilmeisesti

mutta jos mittaa että jokaisessa on luisti samanverran auki ja seosruuvi samanverran auki niin eiköhän ne pitäis toimia aika ok.. mikäli saa vivustosta käyttökelpoisen
mutta kokemusperästä tietoa kaivataan edelleen.. kuitenkin melko iso sijoitus rahallisesti tollasien kaasarien osto

ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
PasiZ
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PasiZ » Pe Huhtikuu 8. 11:12:40 2005
tanari kirjoitti:Ares kirjoitti:Heti aluksi ainakin, että en suosittele lattaluistia. Siitä se juuttuvakurkkuinen on kait alkunsa saanutkin?
Pyöreäluistinen on parempi...
Kohtuu helppo vehje säätää ja toimii paremmin kuin läpällinen...
6kaasarin säätäminen käymään samallalailla ei kuitenkaan ole maailman helpoimpi asioita ilmeisesti
Muutako letkua korvaan ja kuuntelemaan notta lotkottaako joku kurkuista vielä. Ei sitä silmällä sanota vaan korvalla se nähdään...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
-
Ares
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
- Paikkakunta: Laihia
Viesti
Kirjoittaja Ares » Pe Huhtikuu 8. 13:52:48 2005
No tuota 6 kaasarin systeemiä en kommentoinutkaan helpoksi vaan 1:nä kaasarina luisti on parempi/helpompi. Töitä sulla tulee olemaan tossa että saat ne kaikki toimimaan samanlailla. En itse alkaisi tuntuu liian mahdottomalta.
-
northwest
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja northwest » To Huhtikuu 14. 14:54:22 2005
Yhden F-ryhmän eskortin tiedän jossa on 4kpl luistikaasaria,kukkuu ihan hienosti ja vetää tasaisemmin kuin tuplilla.Jokkismiehet niitä käyttää kilpureissaan.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
Ari
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Ari » To Huhtikuu 14. 17:02:42 2005
Upi Pihlmanin historic-Bemarissa oli tommoset. Se hopea joka meni Ahvenistolla päreiksi samalla kuin BDA-esco ja Furuhjelmin bemu. Upilla ne ainekin toimi hyvin,mutta hänen mukaansa katukäytössä ajo hiukan nykivää mutta radalla toimii hienosti. HarriS:llä pitäisi ainkin olla jotain kuvia niistä. Ainakin innokkaasti kuvasi konehuonetta viimevuoden American car showssa.