Cvh efin lohkot

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

hihnala
Ylläpitäjä

Cvh efin lohkot

Viesti Kirjoittaja hihnala » Ke Huhtikuu 20. 4:03:53 2005

mitä eroa on 1.4 ja 1.6 lohkoissa? onko mahdollista työstää 1.4 -> 1.6

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ke Huhtikuu 20. 10:22:14 2005

Poraus on ainakin eri:

1.3 and 1.6 litre 79.96 mm
1.4 litre 77.24 mm

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Ke Huhtikuu 20. 11:20:48 2005

Se on myös vähän matalempi kuin 1.6 lohko, joten pelkkä poraus ei riitä, männät tulee yli lohkosta.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ke Huhtikuu 20. 12:15:02 2005

Fullspeed kirjoitti:Se on myös vähän matalempi kuin 1.6 lohko, joten pelkkä poraus ei riitä, männät tulee yli lohkosta.
juuri näin.
Onko tarvetta efi lohkolle? mulla löytyis koko alakerta.... :wink:
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ke Huhtikuu 20. 17:17:37 2005

Yhden 1.4:n tiedän tehdyn kokeilumielessä kisakäyttöön poraamalla+iskua pidentämällä,tulos oli 1550cc.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Vastaa Viestiin