Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
hihnala
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja hihnala » Ke Huhtikuu 20. 4:03:53 2005
mitä eroa on 1.4 ja 1.6 lohkoissa? onko mahdollista työstää 1.4 -> 1.6
-
Sine
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sine » Ke Huhtikuu 20. 10:22:14 2005
Poraus on ainakin eri:
1.3 and 1.6 litre 79.96 mm
1.4 litre 77.24 mm
-
Fullspeed
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja Fullspeed » Ke Huhtikuu 20. 11:20:48 2005
Se on myös vähän matalempi kuin 1.6 lohko, joten pelkkä poraus ei riitä, männät tulee yli lohkosta.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
-
Stefa
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Viesti
Kirjoittaja Stefa » Ke Huhtikuu 20. 12:15:02 2005
Fullspeed kirjoitti:Se on myös vähän matalempi kuin 1.6 lohko, joten pelkkä poraus ei riitä, männät tulee yli lohkosta.
juuri näin.
Onko tarvetta efi lohkolle? mulla löytyis koko alakerta....

VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
northwest
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja northwest » Ke Huhtikuu 20. 17:17:37 2005
Yhden 1.4:n tiedän tehdyn kokeilumielessä kisakäyttöön poraamalla+iskua pidentämällä,tulos oli 1550cc.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.