tekniikan vaihto

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

nicop
Viestit: 65
Liittynyt: La Huhtikuu 16. 18:22:36 2005

tekniikan vaihto

Viesti Kirjoittaja nicop » Su Toukokuu 1. 19:36:19 2005

ei ole foordeista vielä kokemusta ostin 88 sierran 1.6 koneella minkälainen homma olis vaihtaa 1.8 tai 2.0 kaasarikone. etujarruille ei kai tarvii tehä mitään kun ne on jäähdytetyt. mitenhän perä kardaani vaihdelaatikko.takajarrut joutuu varmaan vaihtaan.vai olisiko viisainta vaan perukunnostaa toi vanha kone ajettu n.260000km.autoa käytetään lähinnä työmatka ajossa ei tarvii olla mikään ohjus.

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Su Toukokuu 1. 20:25:54 2005

Käytä hakua
ex Jäsen #10

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Ma Toukokuu 2. 2:19:01 2005

No jos vanhat laatikko ja perä ovat vielä ok kunnossa (ton verran ajetussa pitäs olla) niin eikun 2,0 kone ja siihen vauhtipyörä ja kytkin 1,6:sta ja kone vaan nokalle.
Katsastukseen joutuu vaihtamaan 2,0:n 9":n jarrut. Muuta ei pitäisi olla tarvetta vaihtaa.

PS: mulla vois olla tollaset jarrut ylimääräsenä, jos kiinnostaa.

Vastaa Viestiin