40mm DRLA pystyimu tuplat
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
40mm DRLA pystyimu tuplat
Tuollaiset tuplat tuli hankittua ja nyt olisi hieman kysymyksiä noiden asentamisesta ja säätämisestä. Koskaan en ole tuplien kanssa ennen pelannut joten aika heikosti on tietoa tuplista yleensäkkin.
Eli, mitä kaikkea joudun koneeseen vaihtamaan että saan sen toimimaan tuplien kanssa (toimiiko vakio mekaanisella bensapumpulla? tarvitaanko bensanpaineensäädintä? tms..).
Säätäminen varmaan kannattaa käydä tekemässä penkissä, mutta onko noissa jotain säätöjä joita pystyisi ite tekemään ja tarkastamaan ettei kone heti laukea kun käyntiin laittaa..
Sitten yleinen kysymys tuplista, eli onko noilla käytännössä mitään eroa tehojen kannalta käyttääkö vaaka- vai pystytuplia?
Eli, mitä kaikkea joudun koneeseen vaihtamaan että saan sen toimimaan tuplien kanssa (toimiiko vakio mekaanisella bensapumpulla? tarvitaanko bensanpaineensäädintä? tms..).
Säätäminen varmaan kannattaa käydä tekemässä penkissä, mutta onko noissa jotain säätöjä joita pystyisi ite tekemään ja tarkastamaan ettei kone heti laukea kun käyntiin laittaa..
Sitten yleinen kysymys tuplista, eli onko noilla käytännössä mitään eroa tehojen kannalta käyttääkö vaaka- vai pystytuplia?
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Viestit: 197
- Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
- Paikkakunta: Kuusamo
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
Niin se kone on 1.6ohc, muotoillut ja avarretut kanavat, muotoillut venttiilit, puristukset 11.2:1, 4-2-1 martelius 2.5" putkella.Teemu.R kirjoitti:Jos ei ole viritetty tota konetta, niin tuskin tarttee tehokkaampaa pumppua laittaa.. mutta vakiokoneeseenhan on kyllä aivan turhaa edes tuplia laittaa..![]()
Seoksia säädetään seosputkilla ja suuttimilla.
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Ylläpitäjä