Missä sijaitsee vilkun rele cossussa?<-VilkunKanssaOngelm
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Missä sijaitsee vilkun rele cossussa?<-VilkunKanssaOngelm
Eli polttaa vilkun sulaketta, eka vähän miten sattu ja nyt heti ku tökkää uuden sulakkeen paikoilleen ja laittaa virrat päälle.
Oon käyny läpi liittimet polttimoihin jne. luultavasti sitten rele rikki.
Missä vilkun rele siis sijaitsee?
Onko se kuskin jalkatilassa siellä muovin alla?
Oon käyny läpi liittimet polttimoihin jne. luultavasti sitten rele rikki.
Missä vilkun rele siis sijaitsee?
Onko se kuskin jalkatilassa siellä muovin alla?
Viimeksi muokannut -sami-, La Toukokuu 21. 16:49:54 2005. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
-
Löytyhän se rele. Ihan kätevässä paikassa mittariston takana.
Ei auttanu releen vaihto, teki ihan samaa eli toimi hetken ja sit pimeeks yht äkkiä eli sulake palo taas. Korvasin sen 15 sulakkeen 30 suutuspäissäni mut sekin räpsähti heti.
Olen paikallistanut vian siihen että kun laittaa avaimesta virrat päälle pelkästään niin jos on sulake paikoillaan niin räpsähtää heti, jopa jos on vilkun viiksestä piuhat otettu irti.
Hitto ku ei oo cossun sähkökaavioo jota olis voinu vähän tutkailla, ku on sen verran hässäkkä toi piuhahelvetti.
Osaisko joku neuvoa?
Ei auttanu releen vaihto, teki ihan samaa eli toimi hetken ja sit pimeeks yht äkkiä eli sulake palo taas. Korvasin sen 15 sulakkeen 30 suutuspäissäni mut sekin räpsähti heti.

Olen paikallistanut vian siihen että kun laittaa avaimesta virrat päälle pelkästään niin jos on sulake paikoillaan niin räpsähtää heti, jopa jos on vilkun viiksestä piuhat otettu irti.
Hitto ku ei oo cossun sähkökaavioo jota olis voinu vähän tutkailla, ku on sen verran hässäkkä toi piuhahelvetti.

Osaisko joku neuvoa?
-
Tosiaan, jos joku on oikosulussa niin ei auta vaikka laittais miljoonan ampeerin sulakkeen. Palaa aina..-sami- kirjoitti:Löytyhän se rele. Ihan kätevässä paikassa mittariston takana.
Ei auttanu releen vaihto, teki ihan samaa eli toimi hetken ja sit pimeeks yht äkkiä eli sulake palo taas. Korvasin sen 15 sulakkeen 30 suutuspäissäni mut sekin räpsähti heti.![]()
Hitto ku ei oo cossun sähkökaavioo jota olis voinu vähän tutkailla, ku on sen verran hässäkkä toi piuhahelvetti.![]()
Osaisko joku neuvoa?
Vaikuttaa tosiaan siltä että nyt ottaa virrat jossain maihin, etsi siis vain johtoja pitkin missä tämä tapahtuu..
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
- Viesti:
-
Nyt saatiin vilkut toimiimaan. Ei oo tarkkaa tietoa missä vika kun yritettiin heilutella johtonippuja ja mittailla sieltä sun täältä, putsattiin liittimiä ja käytiin polttimot läpi uudestaan sitten vaan alko toimimaan taas 
voipi olla että oli joku huono liitoskohta jossakin.
Sierran takavalojen liittimet on kyl semmosii että huhhuh.
Pitää laittaa uudet toimivat liittimet sinne joku päivä.
Niin ja pakin valot on näköjää myös saman sulakkeen alla kuin vilkut.

voipi olla että oli joku huono liitoskohta jossakin.
Sierran takavalojen liittimet on kyl semmosii että huhhuh.

Pitää laittaa uudet toimivat liittimet sinne joku päivä.
Niin ja pakin valot on näköjää myös saman sulakkeen alla kuin vilkut.