turbon öljykierto
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 63
- Liittynyt: Su Maaliskuu 20. 22:14:36 2005
- Paikkakunta: jkl
turbon öljykierto
nyt saatiin cologne+turbo pelaamaan ajossa hyvin mutta yks ongelma on: auton kun laittaa kylmänä käyntiin, ahtimen öljyn menopuolella on painetta n. 2bar.
Mitä pitempään konetta käyttää ts. koneen lämmetessä, paine alkaa pudota ja lopulta menee nollaan asti ja pakko sammuttaa kone. Mistä tuommoinen johtuu?
ahtimen öljykierto on otettu lohkon kyljestä öljynpaineanturilta. öljypumppu on vakio. sekö sitte on riittämätön?
kiitokset etukäteen jos joku tietäis.
Mitä pitempään konetta käyttää ts. koneen lämmetessä, paine alkaa pudota ja lopulta menee nollaan asti ja pakko sammuttaa kone. Mistä tuommoinen johtuu?
ahtimen öljykierto on otettu lohkon kyljestä öljynpaineanturilta. öljypumppu on vakio. sekö sitte on riittämätön?
kiitokset etukäteen jos joku tietäis.
#1040
2600T
2600T
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
- Paikkakunta: ylöjärvi
kylmäpainekin tuossa on aika huono. yleensä kylmänä pitäis olla
sielä 4bar nurkilla. milläs olet tuon vian todennut?
oletko mittaillut paineita muulta koneesta esim. juuri siitä anturin
kohdalta. 10w60 öljy auttaa hieman mutta mikäli mittarisi on kunnossa on koneessa väljyyttä kampiakselin/kk laakereissa, turbossa, tai viallinen pumppu tai
öljypumpussa venttiili jumittaa.
sielä 4bar nurkilla. milläs olet tuon vian todennut?
oletko mittaillut paineita muulta koneesta esim. juuri siitä anturin
kohdalta. 10w60 öljy auttaa hieman mutta mikäli mittarisi on kunnossa on koneessa väljyyttä kampiakselin/kk laakereissa, turbossa, tai viallinen pumppu tai
öljypumpussa venttiili jumittaa.
jäsen-numero 419
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
-
- Viestit: 63
- Liittynyt: Su Maaliskuu 20. 22:14:36 2005
- Paikkakunta: jkl
painemittari on heti sen anturin paikan jälkeen turbon letkussa. kone on juuri rempattu joten välyksiä ei pitäis olla. täytyy sitten ottaa kone auki ja koittaa tehokkaampaa öljypumppua.
vaikuttaako ahtimen laakerien kuluneisuus tohon paljonki sitte?
vaikuttaako ahtimen laakerien kuluneisuus tohon paljonki sitte?
#1040
2600T
2600T
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 63
- Liittynyt: Su Maaliskuu 20. 22:14:36 2005
- Paikkakunta: jkl
noniin nyt toimii!
vika oli sitten omavalmisteisessa tiivisteessä turbon öljyputkessa...paineilmalla sitä ei huomannut kovemman paineen takia mutta kun purin putken ja putsailin paineella niin tiiviste lensi pihalle...
saatana tommosen takia nostin koko pannun ylös
vika oli sitten omavalmisteisessa tiivisteessä turbon öljyputkessa...paineilmalla sitä ei huomannut kovemman paineen takia mutta kun purin putken ja putsailin paineella niin tiiviste lensi pihalle...
saatana tommosen takia nostin koko pannun ylös

#1040
2600T
2600T