putken kiinnitys turboon?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
putken kiinnitys turboon?
Onko 4wd cossus mitään tiivistettä turbon ja putken välis?
Tuota mongoosen putkistoa laittelin tos alle ja huomasin et tos putkistos liian iso toi kartia mikä turboon kiinni, et ei tiivistä tarpeeksi.
jää noin 2mm rako.
Pitääks käydä sorvauttamas jossain tiisteholkki vai onko niitä saatavilla jostain?
Tuota mongoosen putkistoa laittelin tos alle ja huomasin et tos putkistos liian iso toi kartia mikä turboon kiinni, et ei tiivistä tarpeeksi.
jää noin 2mm rako.
Pitääks käydä sorvauttamas jossain tiisteholkki vai onko niitä saatavilla jostain?
-
- Viesti:
siihenhän ei kuulu mitään väliin, mutta koska mullakin on 3" putki joka tulee T35 ahtimen reikään kiinni, oon joutunut tekeen soviteholkin sinne, joka samalla toimii tiivisteenä. tuolla on kuvia.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
-
- Viesti:
no mulla ainakin oli ongelmana ton t35 simpukan kanssa se että pakoaukon tiivistepinnan pienempi halkaisija oli noin 68mm ja 72 milliä oli putken kartion sisä halkaisija. eli tiivistepinta ottaa mielestäni liian pieneltä matkalta kiinni.SHR kirjoitti:Mulla ainakin sopi 2wd Mongoose 3" T35 ahtimeen täysin bolt on. Eiks 4wd ole samanlainen.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Viesti:
-
-
No sain putken kinni ja siivosin tallin ja kun heitin noita putkiston pakkauscossuesco kirjoitti:minulle riittää ettei vuoda ja kyllä mongoosen putket on bolt and go malliaHectori kirjoitti:no kyllä se sinne paikalleen meneekin, mutta katsoitkos kuinka paljon jää tiivistävää pinta-alaa?ettei olis ollut maanantai versio tai turbon kartiota muokattu
muovit roskikseen niin kuulin jonkin kilahduksen no muovit pois roskiksesta ja kaivamaan muovikasaa ja mitäs sieltä löytykään

yksi kartio joka oli ilmeiseti irronnut putken päästä/sisältä.
Kyl pikkusen kävi v...tus käyrä korkealla